اقتصاد مقاومتي مي تواند براي حل مشكلات فعلي جامعه راهگشا باشد

ساري - رييس كل دادگستري مازندران با تاكيد بر تبعيت از رهبر معظم انقلاب اسلامي از نظر شرعي و وجداني ، گفت : تاكيد معظم له بر اقتصاد مقاومتي مي تواند براي حل مشكلات موجود در جامعه راهگشا باشد و تحقق اين امر مهم ، همت مضاعف دست اندركاران حوزه اقتصادي و مالي را مي طلبد.

حجت الاسلام و المسلمین ' حسین طالبی ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری بر حمایت قضایی از سرمایه گذاری در استان تاكید كرد و افزود : همان طور كه حفظ انقلاب بر عهده همگان است ، مشكلات آن همچون تورم اقتصادی و گرانی باید با مشاركت و جدیت همه نهادها و دستگاه های ذیربط رفع شود.

وی اظهار داشت : همه ما به عنوان سربازان و معتقدین نظام مقدس جمهوری اسلامی باید شرایط كشور را كه دشمن با تمام وجود از طریق فشارهای مالی و اقتصادی درصدد به زانو در آوردن آن است ، درك كنیم.

او افزود : برای اینكه وظیفه خودمان را در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام عملی كنیم به طور قطع باید احساس مسوولیت بیشتری داشته باشیم تا كارها ، تصمیم گیری ها و فعالیت های ما با جدیت بیشتر انجام شود تا ترفندهای دشمنان انقلاب و اسلام با شكست مواجه شود.

رییس كمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در مازندران همچنین به تعطیلی برخی از واحد های تولیدی و یا در آستانه تعطیلی قرار گرفتن آنها اشاره كرد و گفت : دستگاه های متولی ، بویژه بانك ها ، اتاق بازرگانی ، خانه صنعت و معدن و دیگر ادارات باید با اقدامات پیشگیرانه از تعطیلی دیگر واحد های تولیدی منفعت دار جلوگیری كنند.ك/3

609/1654