ولايت پذيري رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، انقلاب را بيمه كرد

ساري - مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با بيان اينكه ولايت پذيري رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ، انقلاب اسلامي را بيمه كرد ، گفت : از خود گذشتگي شهيدان و ايثارگران در دوران هشت سال دفاع عاشورايي بر صلابت ، استواري و ماندگاري انقلاب اسلامي افزوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' عباسعلی رضایی ' روز پنجشنبه در جمع كاركنان اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ساری افزود : شهدا ، جانبازان و آزادگان در حماسه دوران هشت سال دفاع مقدس ، عظمت و ارزش بخشیدند و ما امروز باید از عظمتی كه این عزیزان به نظام اسلامی دادند ، به نحو شایسته تجلیل كنیم.

وی اظهار داشت : ما باید قدرشناسی خود را نسبت به شهدا و ایثارگران ادا كنیم و سپاسگزار روحیه شهادت طلبی آنان باشیم.

رضایی به نقش آفرینی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و افزود : مقاومت و صبوری این عزیزان در دوران جنگ تحمیلی بر اقتدار رزمندگان اسلام در دفاع از خاك میهن اسلامی ، باورهای دینی و ارزش های انقلاب اسلامی افزوده است.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت : پیروی از ولایت موجب پیروزی و موفقیت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس شده است و امروز مردم با بصیرت ایران اسلامی در تبعیت از مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت می كنند.

وی افزود : وصایای شهدا را سرلوحه كار خود قرار دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت به معنی واقعی آن در جامعه نهادینه شود.

او بر حضور پرشور امت همیشه در صحنه استان بویژه خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان و مسوولان در عصر روز پنجشنبه ششم شهریور ماه جاری در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در گلزارهای شهدای مازندران تاكید كرد.

استان مازندران از بدو پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 10 هزار و 400 شهید و 32 هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی كرد.ك/3

609/1654

سرخط اخبار استان‌ها