۳۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۰۷
کد خبر: 80333250
T T
۰ نفر
امنيت وعزت ايران مرهون جانفشاني رزمندگان اسلام در دفاع مقدس است

قشم - امام جمعه موقت قشم گفت: امنيت، آرامش و عزت ايران اسلامي مرهون تلاش هاي خالصانه نيروهاي مسلح جان بركف اعم از سپاهي، ارتشي، بسيجي و مردمي در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ملانوری در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس افزود: نتیجه این تلاش ها با تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری به درخت تنومندی تبدیل شده كه امروز ملت های مسلمان دراقصی نقاط دنیا بخصوص در خاورمیانه و شمال آفریقا از آن الگو برداری می كنند.

وی پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را چیزی جز وعده خداوند در قرآن كریم ندانست و تصریح كرد: براساس این وعده ملتی كه برای دفاع از میهن و ناموس خود در مقابل دشمن ایستادگی كند، بطور قطع پیروز خواهد شد و دیدیم كه برای ملت ایران این چنین هم شد.

خطیب نماز جمعه این هفته قشم انسجام ملت و پیشرفت های همه جانبه كشور در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را حاصل هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: كشوری كه حتی فشنگ موردنیاز خود را از كشورهای دیگر می خرید امروز خود به یكی از سازندگان هواپیما، موشك و تجهیزات پیشرفته جنگی تبدیل شده است.

به گفته وی این همه قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران بواسطه دوام فرهنگ جبهه درجامعه و مرهون رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری و تلاش های بی وقفه همه خدمتگزاران صدیق نظام و بخصوص هوشیاری و بصیرت ملت قهرمان ایران بوده است./ك2

1871/668