۳۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۴۹
کد خبر: 80332733
T T
۰ نفر

رژه نيروهاي مسلح در گيلان برگزار شد

۳۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۴۹
کد خبر: 80332733
رژه نيروهاي مسلح در گيلان برگزار شد

رشت - رژه نيروهاي مسلح گيلان در اولين روز از هفته دفاع مقدس صبح روز جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم نیروهای مسلح و یگان های ویژه مستقر در میدان شهدای ذهاب از مقابل قرآن مجید و جایگاه ویژه مسوولان بلند پایه استان گیلان رژه رفتند.

نیروهای مسلح شركت‌كننده در این مراسم با حمل سلاح و سایر ادوات بخشی از اقتدار و توانایی و جدیدترین دستاوردهای خود را در دفاع از كیان اسلامی به نمایش گذاشتند.

در این مراسم برنامه هایی همچون جنگ سر نیزه های نیروهای زمینی ارتش و مانور موتورسواران نیز برگزار شد.

فرمانده ناوگان شمال در این مراسم كه با حضور پرشور مردم و خانواده های معظم شهیدان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: با توجه به اهمیت ضرورت دفاع مقدس باید هر ساله با زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس تجربیات و رشادت های دلاور مردان را نسل به نسل منتقل كرد.

امیردریادار خرداد حكیمی با بیان این كه از سه هزار و 450 سال تاریخ نوشته شده بشر فقط 268 سال صلح بر دنیا حاكم بوده است، افزود: از آنجایی كه صلح و آرامش ناپایدار و جنگ پایدار است و همواره با آن مواجه هستیم بایستی در تمامی شرایط آمادگی خود را حفظ كنیم.

وی با اشاره به دیدار هزاران نفر از نیروهای مسلح و خانواده آنان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته گذشته در مازندران تصریح كرد: معظم له در بیانات خود خاطر نشان ساختند؛ 'بازنشستگی برای ما اتمام كار نیست و كار باید تداوم داشته باشد' از اینرو بایستی با وجود صلح نیروهای مسلح همواره آمادگی لازم را داشته باشند.

7296/ 603
۰ نفر