نيروهاي مسلح مستقر در گناباد توانايي رزمي و نظامي خود را به نمايش گذاشتند

گناباد- نيروهاي مسلح مستقر در شهرستان گناباد همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با برگزاري رژه اي باشكوه ، توانايي هاي رزمي و نظامي خود را به نمايش گذاشتند.

به گزارش ایرنا ، در این آیین كه صبح امروز در میدان غدیر شهر گناباد برگزار شد یگانها و واحدهای سپاه ناحیه گناباد، نیروهای بسیج و انتظامی و تجهیزات نظامی مستقر در شهرستان گناباد از مقابل كلام الله مجید، پرچم جمهوری اسلامی ایران، تمثال امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه نظام و جایگاه مسوولان شهرستان رژه رفتند.

نیروهای نظامی در این رژه با سردادن شعارهای الله اكبر، پاینده رهبر، جانم فدای كشور/یاحسین/لبیك یا محمد(ص) و اجرای سرودهای حماسی ضمن تجدید پیمان با آرمانهای بلند شهیدان، آمادگی خود را برای دفاع از نظام و كیان اسلامی اعلام كردند.

در این آیین، فرمانده سپاه ناحیه گناباد گفت:دشمن، تمام امكانات و توان مالی خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی و ایران به كار گرفته است.

سرهنگ'سعید فولادی' افزود:در كتابهای آموزش نظامی 94 نوع جنگ ذكر شده و دشمن هم اكنون در كنار تهدیدات نظامی، جنگ اقتصادی و سیاسی را هم دنبال می كند.

وی گفت:دشمن بعد از شكست در جنگ نظامی از اواسط دهه هفتاد شمسی جنگ نرم را آغاز كرد كه ما هم اكنون در حال دست و پنجه نرم كردن با آن هستیم.

وی با بیان این كه اعلام حضور ملت شهید پرور ایران در رژه ها و راهپیمایی ها موجب یاس دشمن می شود ،افزود:با توجه به وعده خدا در قرآن كه زمین از آن مستضعفان است، پیروزی از آن ملت ما می باشد.

1922/659