۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۴۵
کد خبر: 80331727
T T
۰ نفر
كارگاه آموزشي هم انديشي هاديان سياسي در گيلانغرب برگزار شد

قصرشيرين - كارگاه آموزشي هم انديشي هاديان سياسي گيلانغرب با موضوع اهانت به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) و بيداري اسلامي با حضور مربيان و بسيجيان ناحيه مقاومت بسيج سپاه گيلانغرب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار گیلانغرب روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه این كاركاه یك روزه با اشاره به اهانت عوامل پلید وابسته به آمریكا و صهیونیسم در توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، بیداری اسلامی امروز را متاثر از آموزه های قرآن كریم دانست.

'اردشیر رستمی' گفت: عامل اصلی بیداری اسلامی امروز در دنیا آیات قرآنی است كه در میان ملت های آزادیخواه و عدالت طلب دنیا اكنون نفوذ پیدا كرده و موجب قیام علیه حكومت های ظلم و استبدادی شده است.

وی افزود: اهانتی كه امروز در دنیای استكبار و صهیونیست علیه مقدسات مسلمانان صورت می گیرد به دلیل بزرگی قرآن و پیامبر اسلام و ترس آنان از گرایش گسترده مردم نقاط مختلف جهان به سمت اسلام است.

رستمی تاكید كرد: پرداختن به این قبیل كارهای مذبوحانه تنها موجب برانگیختن حسن تنفر مسلمانان نسبت به ایادی استكبار می شود چرا كه دفاع از دین، آرمان، قرآن و پیامبر(ص) یك تكلیف است و اینگونه حركات باعث استحكام بیشتر دین مبین اسلام خواهد شد.ك/2

7398/9102/567