۲۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۸:۵۱
کد خبر: 80325701
T T
۰ نفر

بيش از 200 حلقه معرفتي در شهرضا سازماندهي شد

۲۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۸:۵۱
کد خبر: 80325701
بيش از 200 حلقه معرفتي در شهرضا سازماندهي شد

اصفهان – مسئول تربيت و آموزش ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان شهرضا گفت: از آغاز طرح شجره طيبه صالحين تاكنون بيش از 200 حلقه معرفتي در مساجد و پايگاه هاي اين شهرستان با محوريت بسيج شكل گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین ' اسماعیل كارگر' عصر یكشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: حركت عظیم شجره صالحین از سال 1379 با تأكیدات رهبر معظم انقلاب در سطح كشور آغاز شد.

وی تصریح كرد: این طرح براساس سه اصل جوان گرایی، تربیت محوری، كادر سازی و نخبه محوری فعالیت می كند.

وی افزود: در حلقه های صالحین پس از شناسایی، جذب و ساماندهی نیروها، بسترسازی مناسب برای امور تربیتی و جذب نخبگان صورت می گیرد.

مسئول طرح شجره صالحین سپاه شهرضا گفت: در این حلقه های تربیتی مباحث قرآنی، سیاسی، احكام شرعی، پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا صورت می گیرد.

حجت الاسلام كارگر خاطرنشان كرد: در این طرح از اساتید ، دانشجویان ، ائمه جماعات ، فرهیختگان و پیشكسوتان جهاد برای رشد استعدادهای اعضای حلقه و رویارویی با جنگ نرم دشمن در فضای مجازی و دیگر فعالیت ها استفاده می شود.

وی هدف از اجرای طرح شجره طیبه صالحین را ارتقای سطح بصیرتی، معرفتی، اخلاقی، تربیتی و مهارتی نوجوانان و جوانان عنوان كرد.

مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شهرضا اظهارامیدواری كردكه با اجرای این طرح، انسان هایی پاك تربیت شوند تا بتوانند با همراهی ولایت، زمینه ظهور منجی بشریت حضرت مهدی (عج) را فراهم كنند.

شهرستان شهرضا با 152 هزارو 396 نفر جمعیت در 80 كیلومتری جنوب غربی اصفهان واقع است.

ت / 7144/1011