۲۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۳:۱۷
کد خبر: 80325059
T T
۰ نفر
بيش از 330 كلاس درس آماده استقبال از دانش آموزان خرم آبادي پايه ششم ابتدايي است

خرم آباد - فرماندار شهرستان خرم آباد گفت: طي سال تحصيلي 91 - 92 بيش از 330 كلاس درس آماده استقبال از دانش آموزان پايه ششم ابتدايي در اين شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ' مرتضی ولی پوری' روز یكشنبه در شورای آموزش و پرورش خرم آباد از آمادگی لازم آموزش و پرورش نواحی یك و دو شهرستان برای اجرای سیستم جدید آموزشی 3-3-6 خبر داد و افزود: با توجه به تغییرات ایجاد شده در نظام آموزشی و شش پایه شدن مقطع ابتدایی، تمهیدات لازم درخصوص اجرای دقیق طرح ، در آموزش و پرورش شهرستان در دستور كار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این راستا از سال آموزشی گذشته و با برنامه ریزی مدیران آموزش و پرورش بحث تجهیز مدارس، آموزش معلمان پایه ششم ابتدایی و سایر موارد مورد نیاز بصورت جدی در اولویت كاری این شورا قرار گرفته است.

فرماندار خرم آباد گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تمامی اقدامات لازم در خصوص ساماندهی دانش آموزان و معلمین مدارس صورت پذیرفته و مدارس نیز به تجهیزات مورد نیاز مجهز شده اند.

ولی پوری با تاكید بر اینكه دانش آموزان و خانواده های آنان باید به دور از دغدغه و در آرامش كامل سال تحصیلی جدید را آغاز نمایند گفت: در قالب پروژه مهر، در برخی از مدارس شهرستان تعمیراتی در راستای زیباسازی و شاداب سازی صورت پذیرفته واز پلیس راهور نیز خواسته شده تا نسبت به خط كشی معابر مقابل مدارس و ساماندهی فضای پیرامون آن در راستای تسهیل مسایل ترافیكی اقدامات لازم را انجام دهد.

وی از تمامی اعضای شورای آموزش و پرورش خرم آباد خواست تا با برنامه ریزی و كار مدون نسبت به تكمیل و اتمام اقدامات صورت پذیرفته درخصوص خدمات رسانی به دانش آموزان و مدارس تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید اقدام نمایند.

ولی پوری همچنین از مسوولان بهداشت شهرستان خواست در ابتدای سال تحصیلی با تجهیز سرویس های بهداشتی و آبخوری های مدارس به استانداردهای لازم، امنیت سلامت دانش آموزان را تضمین كنند.

7269/630