۲۵ شهریور ۱۳۹۱، ۱۶:۰۰
کد خبر: 80323871
T T
۰ نفر
آزمون تخصصي روان شناختي و هوش در مراكز مشاوره قزوين برگزار مي شود

قزوين - رييس گروه انجمن اوليا و مربيان آموزش و پرورش قزوين، از برگزاري آزمون تخصصي روان شناختي و هوش ويژه مربيان و مديران مراكز مشاوره و آموزش خانواده اين استان خبر داد.

'حاتم قاسمی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آزمون برای نخستین بار با هدف دانش افزایی مدیران و مشاوران مراكز راهنمایی خانواده استان از فردا 26 تا 29شهریور ماه در ناحیه یك قزوین برگزار می شوند.

وی اضافه كرد: در این آزمون كه با حضور 40 نفر از مدیران و مشاوران مراكز آموزش خانواده برگزار می شود، شركت كنندگان به مدت 32 ساعت به صورت عملیاتی آزمون می دهند.

قاسمی با اشاره به استقبال فراوان مردم از مراكز مشاوره خانواده ادامه داد: در سال گذشته دو هزار و 261 نفر به این مراكز مراجعه و از خدمات مشاوره ای آن استفاده كردند.

وی افزود: بیشترین مراجعات مردمی به مراكز مشاوره خانواده در موضوعات روان شناختی، اختلالات روانی، مشكلات ارتباطی، مسایل خانوادگی و بزهكاری اجتماعی می باشند.

رییس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش قزوین اظهار داشت: برگزاری این آزمون كه برای اولین بار در استان انجام می شود، كمك بزرگی در جهت شناخت و درمان مراجعین بشمار می رود.

9 مركز راهنمایی و مشاوره خانواده در استان قزوین فعالیت می كنند.

7388/ 614/ 1644