۲۵ شهریور ۱۳۹۱، ۱۴:۱۴
کد خبر: 80323639
T T
۰ نفر
ابراز همدردي با آذربايجانيهاي مصيبت ديده در بازي ملوان و تراكتورسازي

بندرانزلي - باشگاه ملوان و مردم انزلي خود را براي ابراز همدردي با مردم مصيبت ديده آذربايجان در ديدار اين تيم با تراكتورسازي تبريز آماده كرده است.

به گزارش ایرنا، دو پارچه نوشته بزرگ برای نشان دادن همدردی با مردم آذربایجان در سطح شهر نصب شده و سایت های هواداران ملوان نیز مردم را به پذیرایی گرم از تیم تراكتورسازی فراخوانده اند.

باشگاه ملوان همچنین برای یك دقیقه سكوت قبل از شروع بازی در بزرگداشت دروازه بان فقید دهه 70 تیم تراكتورسازی دكتر 'علیرضا نیك مهر ' برنامه ریزی كرده است.

معرفی پرویز قایقران پدر سیروس قایقران بعنوان رییس كانون هواداران ملوان و تقدیر از جبار نوید پیشكسوت عكاسان ورزشی شهر در جریان دیدار از دیگر برنامه های امروز باشگاه ملوان در حاشیه دیدار ملوان و تراكتور سازی است.

اما بزرگترین دغدغه ملوان ها در دیدار روز جاری حضور نیافتن پژمان نوری به دلیل ابتلا به بیماری آنفولانزا است.

همچنین سعید سالار زاده نیز به احتمال زیاد به دلیل سرماخوردگی دیدار امروز را از دست خواهد داد.

سرمربی ملوان ها نیز در كنفرانس خبری پیش از بازی گفت: تاكتیك ما درهر بازی نسبت به بازی بعد فرق می كند چون تیمهایی كه مقابل آنها بازی می كنیم هم با تركیب و تاكتیك های متفاوت برابر ما بازی می كنند .

' فرهاد پورغلامی ' اظهار كرد : هدف اصلی ما در هر بازی مالكیت توپ و میدان است اگر به این مهم دست پیدا كنیم می توانیم سه امتیاز بازی را كسب كنیم.

وی ابراز امیدواری كرد؛ هواداران تیم ملوان و تراكتور سازی بعنوان سرمایه های اصلی این دو تیم ریشه دار محیط سالمی را در ورزشگاه انزلی فراهم آورند.

ملوان در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر ساعت 18 و 45 دقیقه امروز در ورزشگاه تختی به دیدار تراكتورسازی تبریز می رود.ك/2

620/ 603