۲۵ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۱۳
کد خبر: 80323304
T T
۰ نفر
روزنامه سوري: ابراهيمي در ماموريت خود شجاع وواقع گرا باشد

دمشق –روزنامه دولتي 'الثوره' چاپ سوريه امروز شنبه، از اخضر ابراهيمي فرستاده سازمان ملل متحد به اين كشور خواست درماموريت خود با واقع گرايي و مصداقيت رفتار كند.

به گزارش ایرنا، این روزنامه در سرمقاله ای با عنوان 'آنچه سوری ها از ابراهیمی می خواهند' نوشت: مردم سوریه می دانند كه ابراهیمی تا چه حد در ماموریت خود با مشكلات مواجه است و از او نمی خواهند كه معجزه كند، اما قطعا امیدوارند كه وی با واقع گرایی و مصداقیت رفتار كند واشتباهات افراد قبلی را تكرار نكند.

الثوره افزود: سوری ها به مشكلات بر سر راه ماموریت ابراهیمی به خوبی واقفند اما در عین حال به طور بی سابقه ای مشتاق موفقیت ماموریت وی هستند تا راهگشایی برای اتمام تمامی پرونده های حل نشده باشد .

الثوره افزود: آنچه سوری ها امروز از ابراهیمی می خواهند این است كه صریح باشد در حدی كه احتمال سوء تعبیر واشتباه از اظهاراتش نباشد. ومهمتر اینكه همین امروز با دل وجرات رفتار كند زیرا شجاع بودن در آینده دیگر دردی را دوا نمی كند. او باید جسورانه از همین ابتدا افرادی كه بر سر راهش سنگ اندازی می كنند و جیره خواران ومزدورانی كه قصد شكست ماموریتش را دارند معرفی كند.

مترجمام*1049**1369