دكتر حسین حاجلو روز پنج شنبه در نشست مشترك كاركنان مدیران واحدهای اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان با روسای مراكز دانشگاه جامع علمی ، كابردی اردبیل داشتن یك شغل پایدار را نیازمند مهارت آموزی دانست.
وی هدف آموزشی دانشگاه جامع علمی ، كابردی را ارتقای مهارت و دانش نظری ذكر كرد و گفت: بروز رسانی مهارت های شغلی ، افزایش فزاینده مهارت در تمام سطوح مهارتی در قالب آموزش های رسمی و ارایه آموزش ها به صورت نظری و عملی از اصول دانشگاه می باشد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیركل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل نیز در این نشست بر لزوم افزایش تعامل آموزش فنی و حرفه ای با دانشگاه جامع علمی ، كابردی تاكید كرد.
كلام الله صفری افزود: آموزش فنی و حرفه ای استان آمادگی همكاری و قرار دادن فضاهای آموزشی در اختیار برای دستگاههای آموزشی از جمله دانشگاه جامع علمی ، كابردی و آموزش و پرورش را دارد و از این همكاری ها استقبال می كند.
وی به اهمیت آموزش های مهارتی در اشتغال پایدار اشاره كرده و گفت: خدمت در آموزش فنی و حرفه ای از عبادات است.
594/530
ارتقاي بينش دانشجويان مراكز علمي و كابردي بايد توام با مهارت آموزي باشد
۲۳ شهریور ۱۳۹۱، ۱۹:۴۱
کد خبر:
80321538
![ارتقاي بينش دانشجويان مراكز علمي و كابردي بايد توام با مهارت آموزي باشد ارتقاي بينش دانشجويان مراكز علمي و كابردي بايد توام با مهارت آموزي باشد](https://img9.irna.ir/old/Image/1391/13910623/80321538/N80321538-3158725.jpg)
اردبيل - معاون پشتيباني دانشگاه جامع علمي ، كابردي و مشاور رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي گفت: در مراكز علمي و كاربردي بايد در كنار ليسانس و ارايه مدرك تحصيلي بينش دانشجويان با مهارت آموزي ارتقا يابد.