۲۳ شهریور ۱۳۹۱، ۱۹:۴۱
کد خبر: 80321538
T T
۰ نفر
ارتقاي بينش دانشجويان مراكز علمي و كابردي بايد توام با مهارت آموزي باشد

اردبيل - معاون پشتيباني دانشگاه جامع علمي ، كابردي و مشاور رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي گفت: در مراكز علمي و كاربردي بايد در كنار ليسانس و ارايه مدرك تحصيلي بينش دانشجويان با مهارت آموزي ارتقا يابد.

دكتر حسین حاجلو روز پنج شنبه در نشست مشترك كاركنان مدیران واحدهای اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان با روسای مراكز دانشگاه جامع علمی ، كابردی اردبیل داشتن یك شغل پایدار را نیازمند مهارت آموزی دانست.

وی هدف آموزشی دانشگاه جامع علمی ، كابردی را ارتقای مهارت و دانش نظری ذكر كرد و گفت: بروز رسانی مهارت های شغلی ، افزایش فزاینده مهارت در تمام سطوح مهارتی در قالب آموزش های رسمی و ارایه آموزش ها به صورت نظری و عملی از اصول دانشگاه می باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیركل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل نیز در این نشست بر لزوم افزایش تعامل آموزش فنی و حرفه ای با دانشگاه جامع علمی ، كابردی تاكید كرد.

كلام الله صفری افزود: آموزش فنی و حرفه ای استان آمادگی همكاری و قرار دادن فضاهای آموزشی در اختیار برای دستگاههای آموزشی از جمله دانشگاه جامع علمی ، كابردی و آموزش و پرورش را دارد و از این همكاری ها استقبال می كند.

وی به اهمیت آموزش های مهارتی در اشتغال پایدار اشاره كرده و گفت: خدمت در آموزش فنی و حرفه ای از عبادات است.

594/530