۲۳ شهریور ۱۳۹۱، ۱۴:۴۲
کد خبر: 80321259
T T
۰ نفر
سينماگران در آثارشان مشتركات اديان آسماني را براي جهان مشخص كنند

تهران - كارشناس سينماو فيلمنامه نويس با تاكيد بر وجود مشتركات ديني و فرهنگي ميان مسيحيت و اسلام وظيفه هنرمندان و فيلمسازان را روشن ساختن اين نقاط مشترك در جهان عنوان كرد.

'ناصر هاشم زاده ' روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا ' در مورد ساخت فیلم توهین آمیز اخیر غربی ها نسبت به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) با حمایت مركزی به نام هیات عالی حكومت قبطیان و كلیسای تری جونز به كارگردانی سام باسیل در آمریكا ، اقدام سازندگان این فیلم را توهین به تمامی ادیان الهی دانست.

وی افزود : تلاش سازندگان این فیلم دشمن ساختن مسیحیان با مسلمانان و حتی دین داران واقعی یهود است.

این فیلمنامه نویس گفت كه ساخت این فیلم موهون به كارگردانی و سرمایه گذاری صهیونیست ها و نمایش آن در آمریكا از سوی تمامی معتقدان به ادیان آسمانی محكوم است.

هاشم زاده افزود: وظیفه ناریخی امت اسلامی است كه به عنوان منادی آخرین و كامل ترین دین از ساحت تمامی ادیان الهی دفاع كنند.

این كارشناس سینما به دین داران مسیحی و مسلمان هشدار داد وگفت: این فیلم نیاز به تحلیل دارد و باید هدف اصلی سازندگان را به درستی ارزیابی كرد، دشمن با ساختن این نوع محصولات به دنبال توطئه و شیطنت است و می خواهد ما با قواعد آنها بازی كنیم .

وی وظیفه هنرمندان را روشن ساختن مشتركات موجود بین ادیان الهی عنوان كرد و افزود : نیازمند تولیداتی در جهت تقویت مهر و محبت میان ادیان الهی هستیم .

فراهنگ **1630**
۰ نفر