۲۳ شهریور ۱۳۹۱، ۱۳:۳۹
کد خبر: 80321174
T T
۰ نفر

همايش پياده روي روز جمعه در شهر كرمان برگزار مي شود

۲۳ شهریور ۱۳۹۱، ۱۳:۳۹
کد خبر: 80321174
همايش پياده روي روز جمعه در شهر كرمان برگزار مي شود

معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري كرمان و رييس هيات ورزش هاي همگاني استان كرمان، گفت: همايش پياده روي فردا جمعه از محل ميدان شهدا تا مجموعه پرديسان قائم شهر كرمان برگزار مي شود.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان كرمان، حجت الاسلام سید 'مرتضی حسینی'‌ افزود: ‌برگزاری همایش پیاده روی كرمان در هفته فرهنگ رضوی و در آستانه هفته دفاع مقدس با هدف تبیین هرچه بیشتر فرهنگ رضوی و رشادت های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، صورت می گیرد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های شاد و متنوع در همایش پیاده روی كرمان، اظهار داشت: به منظور ترغیب شركت كنندگان در همایش پیاده روی كرمان، جوایزی از جمله دو دستگاه خودروی سواری، سفر عتبات عالیات، لوازم خانگی، دوچرخه، كارت اعتباری و جوایزی از این قبیل به قید قرعه به تعدادی از شركت كنندگان اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: در همایش پیاده روی كرمان با تاكید بر استفاده از هنرهای اصیل كرمان و آداب و رسوم مردم این خطه برنامه های متنوعی اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی، توسعه شادابی و نشاط در جامعه را یكی از ضروریات برشمرد و اظهار داشت:‌ برگزاری برنامه های ورزشی عمومی، ضمن ایجاد فرصتی مناسب برای حضور تمامی اعضای خانواده ها، فرصت افزایش روحیه شادابی و سرزندگی در جامعه را ایجاد می كند.

وی یادآور شد: خانواده های كرمانی همواره برای حضور در برنامه های ورزشی عمومی از جمله پیاده روی های عمومی، استقبال خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند.

وی گفت: این همایش به صورت مستقیم از شبكه سوم سیما پخش خواهد شد.

معاون شهردار كرمان از همكاری تمامی مجموعه های دست اندركار برای برگزاری همایش پیاده روی در كرمان تقدیر كرد و ادامه داد: روحیه تعامل و همكاری موجود در بین مسوولان، زمینه ارایه برنامه های با كیفیت و متنوع را ایجاد می كند.ك/1

7440/8154/2624