۲۳ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۰۹
کد خبر: 80320939
T T
۰ نفر
28 هزار لرستاني در برنامه هاي اوقات فراغت كميته امداد شركت كردند

خرم آباد - مديركل كميته امداد امام خميني (ره) لرستان از شركت 28 هزار و 500 دانش آموز و دانشجوي استان در برنامه هاي اوقات فراغت فصل تابستان سال جاري اين نهاد خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، 'ولی الله منتظری' با اشاره به اینكه برنامه ‌های اوقات فراغت كمیته امداد امام خمینی (ره) با رویكرد دینی و قرآنی برگزار شد، افزود: تابستان امسال شش هزار و 500 دانشجو و22هزار دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد از برنامه های آموزشی و فرهنگی اوقات فراغت این نهاد بهره مند شدند.

وی اعتبار هزینه شده جهت اجرای این طرح و برنامه های فرهنگی و آموزشی كمیته امداد در فصل تابستان را 55 میلیارد ریال عنوان كرد و اظهار داشت: همچنین با راه ‌اندازی اردوگاه باقرالعلوم كمیته امداد امام خمینی (ره) یك‌ هزار دانش‌آموز در هفت دوره اردویی از برنامه‌ های فرهنگی این اردوگاه استفاده كردند.

وی تصریح كرد: در استفاده از ظرفیت اردوگاه‌های كشوری یك هزار و 200 نفر به خراسان رضوی، البرز، همدان و كرمانشاه اعزام شدند و یك میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای این افراد هزینه شد.

منتظری افزود: به ‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت 23 مكان فرهنگی تحت عنوان كانون پیروان ولایت با اعتبارسه میلیارد و 500 میلیون ریال در سطح شهرستان ‌ها راه ‌اندازی شد.

7268/630