۱۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۴:۰۷
کد خبر: 80314084
T T
۰ نفر
ستاد تحول در بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس تشكيل شد

تهران- رييس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس گفت:‌ براي ايجاد يك تحول اساسي در رويكرد خود به دفاع مقدس، ستاد تحول در بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس تشكيل شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار ' بهمن كارگر' روز شنبه در همایش استادان درس ' آشنایی با دفاع مقدس' در محل باغ موزه دفاع مقدس تهران، افزود: ستاد تحول همچنین به منظور ترویج فرهنگ و شهادت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تشكیل شد كه بیشتر كار آن نیز به پژوهشگاه علوم معارف دفاع مقدس محول شده است.

سردار كارگر با بیان این كه دفاع مقدس متعلق به اقشار نظامی نیست بلكه به تمامی آحاد مختلف مردم تعلق دارد، خواستار بكارگیری تمام ظرفیت‌های كشور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان كرد: هرچند فیلم‌های متعددی در موضوعات خاص دفاع مقدس تولید و اكران شده است اما تاكنون نتوانسته‌ایم حتی یك فیلم فاخر مخصوص دفاع مقدس تولید كنیم.

وی با تاكید بر لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس از سنین پایین، گفت: یكی از مسایل مغفول واقع شده در ترویج فرهنگ دفاع مقدس افراد دارای سنین پایین جامعه و در حقیقت نسل جدید كشور است و بر این اساس ترویج این فرهنگ باید باید از مهدهای كودك‌، دبستان و دبیرستان آغاز شود.

سردار كارگر همچنین لزوم توجه به نسل جوان را خاطر نشان كرد و افزود: دفاع مقدس را باید برای نسل جوان به زبانی كه متوجه می‌شوند، معرفی كنیم.

سیام**2022**1478
۰ نفر