۱۷ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۳۳
کد خبر: 80312574
T T
۰ نفر
بسيج گوش به فرمان ولايت آماده دفاع از ارزشها است

شهركرد - فرمانده سپاه قمر بني هاشم(ع) چهارمحال و بختياري گفت: بسيج گوش به فرمان ولايت آماده دفاع از ارزشهاي مقدس نظام جمهوري اسلامي ايران است.

سردار'رضا محمدسلیمانی' روز جمعه در صبحگاه مشترك 12 هزار نفری رزمایش گردانهای واكنش سریع فداییان ولایت چهارمحال و بختیاری در منطقه عمومی رحمتیه شهركرد افزود: 148 دسته نیروهای واكنش سریع این استان به مدت دو روز در این رزمایش حضور دارند.

وی ادامه داد: 14 گردان واكنش سریع، 14 گردان الزهرا، یك گردان رزمی روحانیان، دو گردان بسیج ادارات، یك گردان نیروهای كادر سپاه و یك گردان نیروهای وظیفه در این رزمایش توان دفاعی خود را از حریم ولایت به نمایش گذاشتند.

فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این رزمایش با هدف حفظ انسجام و ارتقا آمادگی دفاعی نیروهای بسیجی در دفاع از كوی و برزن میهن اسلامی و ارتقا دانش نظامی و رزمی گردانهای بسیجی بیت المقدس اجرا شده است.

محمد سلیمانی افزود: رزمایش بزرگ فداییان ولایت همزمان با سراسر كشور در آستانه هفته دفاع مقدس عملیاتی شده و با تشكیل قرارگاه امام هادی(ع) و آماده‎ سازی زیرساختهای لازم در منطقه رزمایش فراهم شد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: گردانهای بیت المقدس با استعداد و آمادگی كامل در این رزمایش شركت ‌كرده اند و راهپیمایی شبانه، برگزاری میدان تیر، تمرین جنگ شهری و آموزشهای عقیدتی سیاسی از برنامه‌های رزمایش بود.

رزمایش بزرگ بسیجیان چهارمحال و بختیاری با عنوان 'فداییان ولایت' از دیروز در منطقه عمومی و عملیاتی رحمیته شهركرد آغاز شده است.

547
۰ نفر