۱۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۶:۰۳
کد خبر: 80305209
T T
۰ نفر

60 كيلومتر لوله گذاري آب در مسكن مهر پاكدشت انجام شد

۱۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۶:۰۳
کد خبر: 80305209
60 كيلومتر لوله گذاري آب در مسكن مهر پاكدشت  انجام شد

ورامين - مديرعامل شركت آب و فاضلاب جنوب شرقي استان تهران از اجراي 60 كيلومتر لوله گذاري در پروژه 12هزار واحدي مسكن مهر پاكدشت خبر داد .

' منصور جنتی ' روز یكشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شركت آبفای جنوب شرقی استان تهران از ابتدای زمان ساخت مجتمع مسكونی مهر پاكدشت، با تامین آب كارگاه های فعال در این پروژه خدمت رسانی خود را آغاز نمود و هم اكنون نیز جهت اجرای شبكه توزیع آب 37 كیلومترلوله گذاری و به منظور انتقال آب بیش از 14كیلومتر لوله گذاری انجام داده است.

وی افزود: اجرای این طرح باعث شده تا پروژه عظیم مسكن مهر شهرستان پاكدشت با كمترین مشكل در زمینه تأمین آب شرب مورد نیاز ساكنین مواجه شود.

وی گفت: برای تأمین آب مورد نیاز ساكنین این پروژه مسكونی، چهار حلقه چاه آب نیز حفر شده كه با لوله گذاری و تجهیز به شبكه آب رسانی این منطقه متصل شده است.

وی همچنین با اشاره به لزوم اجرای طرح فاضلاب شهری به عنوان یكی از اساسی ترین نیازهای پروژه های مسكونی گفت: هم اكنون 11 كیلومتر لوله گذاری پروژه انتقال فاضلاب پروژه مسكن مهر شهرستان پاكدشت به منظوراجرای شبكه های اصلی و فرعی جهت انتقال ، جمع آوری و دفع فاضلاب در این مجتمع مسكونی اجرا شده است .

جنتی اظهار داشت: تا كنون بیش از 3 هزار و 700 فقره انشعاب آب مستقل و تفكیكی برای ساكنین این مجتمع نصب شده است .

تهرام/7254 / 1396
۰ نفر