۱۰ شهریور ۱۳۹۱، ۲۰:۰۷
کد خبر: 80302342
T T
۰ نفر
جشنواره هاي فرهنگي ادبي بسيج هنرمندان استان اردبيل برگزار مي شود

گرمي ، اردبيل - رييس بسيج هنرمندان استان اردبيل از برگزاري جشنواره هاي استاني تئاتر و ادبيات داستاني بسيج در اردبيل خبر داد.

سرهنگ عظیم دشتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره تئاتر بسیج در مرحله بازبینی و بازخوانی قرار دارد و 13 اثر در این مرحله مورد داوری قرار می گیرد.

وی گفت: از بین گروههای شركت كننده شش گروه به عنوان گروههای برتر انتخاب شده و اواخر شهریور ماه در جشنواره تئاتر استانی بسیج شركت خواهند كرد.

وی افزود: از بین این شش گروه نیز آثار منتخب برای شركت در جشنواره سراسری تئاتر بسیج معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان استان در ماه جاری گفت:70 اثر ادبی و داستانی هنرمندان استان به دبیرخانه این جشنواره ارایه شده بود كه بررسی آنها به اتمام رسیده و آثار برتر به زودی اعلام می شود.

دشتی اظهار داشت: همزمان با 27 شهریور ماه روز شعر و ادب فارسی ، شاهد برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ادبیات داستانی بسیج در استان خواهیم بود.

وی از استقبال خوب هنرمندان و هنرآفرینان بسیجی استان از جشنواره های یاد شده خبر داد و جشنواره ها را فرصتی مناسب برای معرفی استعدادها و شناساندن قابلیت‌های هنرمندان استان ذكر كرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه كتاب اردبیل ، این نمایشگاه را در مقایسه با سال های قبل فاقد ابتكار و نوآوری دانست و گفت: نیاز سنجی علاقمندان به كتاب و بستر سازی برای خرید اینترنتی كتاب باید در برگزاری این قبیل نمایشگاه ها لحاظ شود.

7124/594/530