۱۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۳۴
کد خبر: 80301960
T T
۰ نفر
سخنان كوبنده رهبري دشمنان نظام را مايوس كرد

قدس - امام جمعه شهرستان قدس گفت: سخنان كوبنده مقام معظم رهبري در اجلاس سران غيرمتعهدها دشمنان انقلاب و نظام را مايوس و بر اقتدار و عزت ايران اسلامي افزود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین'سیدابوالقاسم میراحمدی' در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: بیانات مقام معظم رهبری در مورد موضوع های مختلف داخلی و بین المللی هدایتگر و راهنمای سایر كشورها و بیانگر اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

وی اظهار داشت: با وجود تمام تلاش های دشمنان برای به چالش كشاندن ایران اسلامی در برگزاری اجلاس غیرمتعهدها، این اتفاق مهم به خوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: دشمن تلاش بسیاری كرد تا از آمدن سران غیرمتعهدها به این اجلاس جلوگیری كند؛ اما به كوری چشم دشمن همه آمدند و توطئه های آنان را ناكام گذاشتند.

وی ساده زیستی و مردمی بودن را از خصوصیات بارز مسئولان نظام جمهوری اسلامی بیان كرد و افزود: این ویژگی ها باعث شده كه دولتمردان نظام اسلامی از پشتوانه مردمی برخوردار شوند و مورد استقبال آنان قرار گیرند.

امام جمعه شهرستان قدس در بخش دیگری به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، خدمت كردن به مردم را یكی از اخلاق حسنه در دین مبین اسلام ذكر كرد كه هر مسلمانی موظف به انجام آن است.

وی تاكید كرد: خداوند زحمات انسان را برای برادر دینی خود بی نتیجه نمی گذارد و اگر انسان در فكر خدمت به مردم باشد، اثر آن كه همان خیر و سعادت است، قبل از همه به خود او می رسد.

میراحمدی ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی از آنان خواست با احسان و نیكوكاری در یاری رساندان به برادران دینی خود گام بردارند.

تهرام/7423/1556/
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست