۵ شهریور ۱۳۹۱، ۱۳:۳۸
کد خبر: 80292845
T T
۰ نفر
مشاور وزير نيرو: ايران با اقتدار كامل اهداف خود را دنبال مي كند

سمنان - مشاور وزير نيرو رسيدن به آرامش و نعمت هاي الهي را حاصل تحمل سختي ها دانست و افزود: به رغم همه تهديدات دشمنان، جمهوري اسلامي ايران با اقتدار كامل اهداف مقدس خود را دنبال مي كند.

'ابراهیم راحمی' روز یكشنبه در نشست مشتركی با مدیران ارشد صنعت آب و برق استان سمنان و فرماندهان پایگاههای بسیج شركت های تابعه وزارت نیرو در این استان افزود: توفیق خدمتگزاری مسوولین در ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهداء انقلاب اسلامی و خانواده آنان است.

وی گفت: به پاسداشت این نعمت باید تمام تلاش و توان خود را برای خدمت رسانی به ملت ولایت مدار ایران اسلامی به كار گیریم.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با بیان جایگاه این وزارتخانه در كشور گفت: با توجه به نقش كلیدی وزارت نیرو و ماموریت مهم آن در بخش آب و برق، داشتن روحیه بسیجی كاركنان این صنعت، موجب تسریع در رسیدن به این اهداف می شود.

راحمی ظرفیت بسیج را در جذب حداكثری نیروهای متخصص بسیار زیاد دانست و افزود: با برنامه ریزی و ظرفیت سازی می توان تمامی كاركنان را وارد عرصه فعالیت های بسیج كرد.

فرمانده مركز مقاومت بسیج وزارت نیرو با اشاره به جانفشانی و ایثار شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، موفقیتهای گسترده ایران اسلامی در عرصه های مختلف را مرهون ایثارگری رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس دانست.

مسوول فرهنگی صنعت اب و برق استان سمنان نیز با گرامیداشت یاد شهدای هفته دولت گفت: جایگاه دولت با شهادت شهیدان رجایی و باهنر مقدس شده است و هر كس در این جایگاه قرار گیرد باید هدف مقدس خدمت رساندن به مردم شهیدپرور ایران را داشته باشد.

حجت الاسلام 'قدرت الله قنبری' با اشاره به شعار نه شرقی نه غربی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: برای رسیدن به این شعار و رفع كامل وابستگی به كشورهای شرقی و غربی باید با تمام توان ایستادگی نماییم.

وی تهدید امروز دشمنان ایران اسلامی را در تهاجم فرهنگی دانست و افزود: تهاجم فرهنگی دشمنان را با انجام فعالیت های فرهنگی باید پاسخ گفت و در این راه باید تمام امكانات خود را بسیج كنیم.

رئیس شورای مدیران وزارت نیرو در استان سمنان و مدیر عامل شركت برق منطقه ای سمنان نیز وجود روحیه بسیجی و تفكر حاكم در مدیران و كاركنان صنعت آب و برق را عامل اصلی موفقیت های بدست آمده در بخش های آب و برق در سطح استان سمنان دانست.

'حسن مسلمی' گفت: بخاطر تعهد و تخصص مدیران و پرسنل صنعت آب و برق و وجود روحیه بسیجی در آنان ، وزارت نیرو در این استان جایگاه ارزشمندی بدست آورده است.ك/2

599/608/506
۰ نفر