۵ شهریور ۱۳۹۱، ۱۳:۰۸
کد خبر: 80292744
T T
۰ نفر
مهلت شركت در سومين جشنواره پيامك رضوي گيلان تمديد شد

رشت- مسوول روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان از تمديد مهلت شركت در سومين جشنواره پيامك ادبي رضوي با عنوان 'كبوتر حرم' در استان خبر داد.

'قاسم مصفا ' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهلت شركت در سومین جشنواره پیامك ادبی رضوی كه از سری برنامه های دهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است تا ساعت 24 روز جمعه دهم شهریور ماه جاری تمدید شده است.

وی اظهار كرد: تك بیت ها و جملات ادبی با موضوع حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای حضرت امام رضا (ع)، تمثیل ها، رویا پردازی ها و صور خیال و سایر آرایه های ادبی در شعر و نثر، زندگی نامه، سفر تاریخی امام رضا (ع) به ایران، جملات كوتاه با الهام از روایات و احادیث مرتبط با امام رضا (ع) با ذكر منبع روایات از محورهای جشنواره عنوان شده است.

وی، در ارتباط با ضوابط و مقررات شركت در جشنواره تصریح كرد: متن پیامك باید تك بیت، مصرع یا جمله ای زیبا و تاثیرگذار باشد كه برای نخستین بار آفریده شده است.

مصفا افزود: بیت ها و جملات تكراری كه پیش از این منتشر شده یا در سایر جشنواره ها حائز رتبه شده اند در جشنواره شركت داده نخواهد شد.

وی اضافه كرد: متن پیام باید بین 25 تا 150 كاراكتر (بدون احتساب فاصله بین كلمات و مشخصات ارسال كننده پیامك) باشد؛ و متن های خارج از محدوده در جشنواره شركت داده نخواهد شد.

مصفا افزود: نام و نام خانوادگی، نام شهرستان و شماره تماس ثابت با پیش شماره شهرستان در انتهای پیامك درج شود؛ و متن پیامك فقط به فارسی (با تایپ فارسی) پذیرفته می شود.

علاقه مندان می توانند پیامك های خود را با توجه به شرایط ذكر شده تا پایان ساعت 24 روز 10 شهریور 91 به شماره 100030131 ارسال، و برای اطلاعات بیشتر به آدرس gilan.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.ك/3

1881/ 603