۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۶:۵۲
کد خبر: 80288602
T T
۰ نفر
پروژه هاي هفته دولت، هرمزگان را در آستانه تحول اساسي قرار داده است

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت:امسال به مناسبت هفته دولت 459پروژه در استان تعريف شده كه بهره برداري از آنها موجب ارتقاي شاخص ها شده و استان را در آستانه تحول اساسي قرار داده است.

به گزارش ایرنا،ابراهیم عزیزی پنجشنبه در مراسم بهره برداری از پست برق 'اژئیان' بندرعباس افزود:در آینده بسیار نزدیك مردم طعم خوش خدمت و تحولات یاد شده را در زندگی خود احساس خواهند كرد.

وی اختصاص دوهزار و 750میلیارد ریال به پروژه های هفته دولت را مصداق بارز تحقق شعارهای دولت مبنی بر مهرورزی و خدمت بی منت به مردم دانست و اضافه كرد:علاوه بر 459پروژه تعریف شده ،طرح های بزرگ دیگری نیز برای هرمزگان در نظر گرفته شده كه با حضور مدیران ارشد كشوری به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده عالی دولت در هرمزگان تاكید كرد:پروژه هایی مانند مسكن مهر از اولویت های اساسی دولت به شمار می رود و تامین زیرساخت های آن مانند برق نیز مورد توجه جدی دولت است.

عزیزی خاطرنشان كرد:بر همین اساس پروژه ای مانند نیروگاه 'هورمودر' معروف به نیروگاه گنو در فهرست پروژه های مهر ماندگار قرار گرفته است و همزمان با آن پست 400كیلوولت گنو نیز تقویت می شود تا بستر تامین برق پایدار فراهم گردد.

استاندار هرمزگان مجموعه این اقدامات را فرصت خوبی برای بهره گیری عادلانه مردم از امكانات معرفی كرد و یادآور شد:مردم هرمزگان شایستگی آن را دارند تا این استان به كامل ترین شكل ممكن برای آنان بهسازی شود.

در اولین روز هفته دولت بیش از 110پروژه در شهرستان بندرعباس مورد بهره برداری قرار گرفت كه پست برق 63به 20كیلوولت اژئیان با اعتبار چهارمیلیارد ریال یكی از این پروژه هاست.ك/3

7192/668/681
۰ نفر