۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۱۷
کد خبر: 80288482
T T
۰ نفر

چهار عضو جوان آملي به بيماران نيازمند اهدا شد

۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۱۷
کد خبر: 80288482
چهار عضو جوان آملي به بيماران نيازمند اهدا شد

ساري – چهار عضو ، مرحوم 'محمد رضا علي پور ' از اهالي آمل كه بر اثر سانحه رانندگي دچار مرگ مغزي شده بود به بيماران نيازمند اهدا شد تا حياتي دوباره به اين افراد ببخشد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این جوان 22 ساله آملی ، شنبه هفته جاری دچار مرگ مغزی شد و اعضای بدن وی همچون ، كلیه ها ، كبد و قلب به بیماران نیازمند اهدا شد .

حجت الاسلام ' غلامعلی علی پور ' پدر این مرحوم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : این مرحوم ، دارای شغل آزاد بود كه بر اثر سانحه رانندگی در ابتدای شهر سرخرود (شنبه هفته گذشته) دچار مرگ مغزی شد.

وی اضافه كرد : این مرحوم بلافاصله به بیمارستان فریدونكنار برای اقدامات اولیه درمانی منتقل شد كه پس از آن به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شد كه مداوا بر روی وی ، موثر واقع نشد و پس از اعلام مرگ مغزی اقدام به اهدا اعضای بدن فرزندم كردیم .

علی پور اظهار داشت : این كار را برای رضای خدا و كمك و یاری به همنوع انجام دادم و می دانم كه این اهدا اعضا مورد پسند مرحوم پسرم و موجب آرامش روحش نیز شده است .

وی بیان داشت : مرحوم فرزندم حدود 2 ماه قبل از این حادثه در حین مشاهده اهدا عضو به مادرش گفت كه در صورت بروز حادثه ای برایش ، اعضای بدنش را به افراد نیازمند اهدا كنند.

فلاح اضافه كرد: مراسم یادبود این مرحوم ، روز جمعه سوم شهریور ماه ساعت 9 صبح تا ساعت 14 در آمل - روستای اسلام آباد ( شاه كتی سابق ) در مسجد امام سجاد (ره) برگزار خواهد شد . ك/3

519/503/506
۰ نفر