۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۴:۲۸
کد خبر: 80288401
T T
۰ نفر

سارق سابقه دار لوازم داخل خودرو در كرج دستگير شد

۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۴:۲۸
کد خبر: 80288401
سارق سابقه دار لوازم داخل خودرو در كرج دستگير شد

كرج- رييس پليس كرج گفت: سارق سابقه داري كه پس از آزادي از زندان دوباره اقدام به سرقت لوازم و اموال داخل خودروها مي كرد، در اين شهرستان دستگير شد .

سرهنگ 'عبدالرضا خیرخواهان ' روز پنج شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت گزارشهایی مبنی بر وقوع سرقتهای لوازم داخل خودرو به شیوه مشابه در سطح كرج شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور كار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

وی اظهار داشت: ماموران پس از بررسی موضوع دریافتند سارق یا سارقان در زمانها و مكانهای خلوت و در مناطقی از رجائی شهر، جهانشهر ، كوی كارمندان و باغستان با شكستن شیشه خودروها، ضبط ، باند و سایر اموال داخل خودروها را بسرقت برده و در سرقت های خود از خودرو پژو و موتور سیكلت استفاده می كنند.

خیرخواهان گفت: در ادامه پیگیریها با جمع بندی اطلاعات به دست آمده از مالباختگان، ماموران به مشخصاتی از خودرو پژو مورد نظر و شماره پلاك آن رسیدند و با استفاده از بانك اطلاعاتی سارقان با استعلام از شماره پلاك خودرو مورد نظر سرانجام به سرنخی از مالك خودرو كه دارای چهارفقره سابقه سرقت و حمل مواد مخدر بود رسیدند و ظن ماموران به اینكه احتمالا یكی از متهمان پرونده همین فرد باشد به یقین تبدیل شد .

وی افزود: در ادامه پیگیرها، آدرس سارق در حصارك كرج شناسایی شد و ماموران پس از كنترل نامحسوس و اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یك عملیات غافلگیرانه پس از وارد شدن به منزل متهم ، او را در حالی كه در خواب بود ،دستگیر كردند.

خیر خواهان گفت: متهم دستگیر شده بنام «محسن –ق» كه از دستگیریش غافلگیر شده بود به كلانتری منتقل و در بازجوئی های ماموران به 36 فقره سرقت لوازم و اموال داخل خودرو در مناطق مختلف كرج اعتراف و اقرار كرد كه مدت چند ماهی است كه از زندان آزاد شده و با استفاده از یك دستگاه خودرو پژو با پرسه زدن در خیابانهای خلوت و در ساعات كم تردد اقدام به سرقت می كرده است .

وی با اشاره به اینكه تاكنون 33 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند، اظهار داشت : متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.ك/3

7413/ 692