۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۴:۱۵
کد خبر: 80288381
T T
۰ نفر
آزادگان با صبر و مقاومت برگ زريني در تاريخ پرافتخار كشور ثبت كردند

زنجان ـ رئيس اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان طارم،آزادگان را مايه ي عزت و اقتدار اسلامي خواند و گفت: آزادگان با صبر و مقاومت برگ زريني در تاريخ پرافتخار كشورمان ثبت كردند.

‘به گزارش ایرنا،مرسلیم عماری’ روز پنج شنبه در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان طارم اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت های جوانان در میدان های جنگ و مقاومت و ایستادگی آزادگان سربلند در اسارت بود كه با تحمل سختی های بسیار، برای ایران اسلامی عزت و افتخار آفریدند.

عماری، عزت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگانی دانست كه همه هستی خود را وقف اعتلای ایران اسلامی كرده اند.

وی،افزود: آزادگان در دوران اسارت خود متحمل درد و رنج‌های فراوانی بودند، اما هرگز از رسالت سنگین خود كه دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلاب و امام و رهبری بود، دست نكشیدند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان طارم،بیان داشت: آزادگان در دوران اسارت خود در برابر رژیم بعثی عراق شكنجه‌ها و ناملایمت‌های فراوانی را تحمل كردند، تا خدای ناكرده كوچك‌ترین توهینی به امام راحل و انقلاب نشود.

عماری، با قدردانی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان ابراز داشت: این آزادگان با فداكاری ها حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب دارند و باید همواره قدردان رشادت های آنها باشیم.

وی، از آزادگان به عنوان قشر كم توقع جامعه یاد كرد و اظهار داشت: این ایثارگران نسبت به نظام و انقلاب بیشترین دین را ادا كرده‌اند و كم‌ترین توقع را از نظام و مسئولان دارند.

رئیس اداره بنیاد شهیدشهرستان طارم ،تكریم و تعظیم ایثارگران و آزادگان را یك وظیفه دینی و ملی ذكر كرد و گفت: همواره باید این انسانهای صبور را الگوی خود قرار داد.

عماری، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و بیان خاطرات و فداكاری ها و صبر و ایثار آزادگان را الگویی بی بدیل برای نسل جوان دانست كه می بایست گسترش یابد و در این زمینه از هیچ تلاشی نباید دریغ كرد.

وی، با بیان اینكه آزادگان اسطوره‌های مقاومت و تقوا هستند افزود: اگر فرهنگ ایثار، مقاومت و جانفشانی در راه خدا و ارزش ها به نسل جوان منتقل شود نقشه های جنگ نرم فرهنگی دشمن نقش بر آب خواهد شد.

به گزارش ایرنا،در این مراسم شماری از آزادگان این شهرستان بعنوان سمبل ایثار و مقاوت با اعطای هدایایی تجلیل شدند.

7322/522