۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۳:۲۱
کد خبر: 80288268
T T
۰ نفر

هفته دولت امسال بايد پررنگ تر از هميشه برگزار شود

۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۳:۲۱
کد خبر: 80288268
هفته دولت امسال بايد پررنگ تر از هميشه برگزار شود

تبريز- مسوول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: آيين هاي مربوط به هفته دولت امسال بايد پررنگ تر از سال هاي ديگر برگزار شود.

حجت الاسلام حسین تقی زاده روز پنج شنبه در دومین نشست اعضای ستاد بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای هفته دولت در استان افزود: برپایی باشكوه این هفته در حقیقت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و حضور در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است كه باید توسط سازمان ها، ادارات و ارگان های مختلف با جدیت پیگیری شود.

وی گفت: دولت و ملت در نظام اسلامی به هیچ عنوان جدا و تفكیك شده از یكدیگر نیستند و این اصل مهم جمهوری اسلامی باید در مراسم مربوط به گرامیداشت هفته دولت به خوبی خود را نشان دهد.

تقی زاده با اشاره به توطئه ها و اهداف شوم دشمنان برای ایجاد جدایی بین ملت و دولت، خاطرنشان كرد: هر چند از بدو تاسیس جمهوری اسلامی ایران دشمنان به سركردگی آمریكای جنایت كار نقشه های گوناگونی را برای ایجاد تفرقه و جدایی در كشور اجرا كرده اند، اما هر بار با بصیرت امت با شكست های مفتضحانه ای مواجه شده اند.

وی ادامه داد: در نظام اسلامی ایران دولت همواره خود را خادم مردم فرض كرده و این اصل یكی از مهمترین اصول نظام اسلامی است كه عده ای قصد دارند با ایجاد جدایی بین مردم و دولت این خصیصه مهم نظام را به نابودی بكشانند.

در این نشست مقرر شد مراسم بزرگداشت شهدای دولت روز چهارشنبه هشت شهریور از ساعت 11 الی 13 در مسجد آیت الله انگجی برگزار شود.

7236/587