۲۹ مرداد ۱۳۹۱، ۹:۴۳
کد خبر: 80283620
T T
۰ نفر
امام جمعه ساوه: مديريت زمان به امري مهم در جهان تبديل شده است

ساوه- امام جمعه ساوه گفت: استفاده صحيح از عمر و مديريت زمان امروز به يك مسئله مهم در جهان تبديل شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید 'حسین تقوی' در خطبه‌های نماز عید فطر شهر ساوه با تبریك فرا رسیدن این عید بزرگ افزود: كشورهای جهان دریافته اند كه انسان ها باید از عمر خود به بهترین نحو استفاده و آن را آسان از دست ندهند.

وی بیان كرد: ماه مبارك رمضان فرصتی مناسب برای مسلمانان در جهت استفاده بهینه از گذر عمر است كه روزه داران باید از بركات آن برای 11 ماه دیگر در طول سال بهره لازم را ببرند.

امام جمعه ساوه، سحرخیزی، نماز اول وقت، دعا، ولایت پذیری، نظم، تحكیم ارتباط با خداوند، دستگیری، كم خوری و حاكمیت بر نفس را به عنوان بخشی از دستاوردهای ماه مبارك رمضان عنوان كرد.

وی با اشاره به اینكه عید سعید فطر روز پاداش نیكوكاران و نزدیك شدن مومنان به خداوند است، اظهار داشت: حضور پرشكوه و گسترده مردم در نماز عید فطر همچنین نشانه وحدت و اتحاد میان مسلمانان است .

امام جمعه ساوه ادامه داد: اجتماع مردم در نماز عید فطر دارای درس‏های مهم و عمیق بسیاری است كه از آن جمله می‏توان به اصل همراهی، همدلی و همفكری مردم با مسئولان و نشان دادن وحدت به دشمنان اشاره كرد.

نماز عید سعید فطر در ساوه ساعت صبح روز یكشنبه در مصلی این شهر و سایر مساجد و حسینیه‌های این شهرستان با حضور پرشور مردم اقامه شد.ك/2

7338/686/506
۰ نفر