۲۸ مرداد ۱۳۹۱، ۲۰:۰۷
کد خبر: 80283339
T T
۰ نفر
سرمربي داماش گيلان: برابر پرسپوليس هجومي بازي مي كنيم

رشت - سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: بازي بسيار سختي برابر پرسپوليس داريم اما مقابل اين تيم هجومي بازي خواهيم كرد.

'امید هرندی' عصر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتبال پرسپولیس نقاط قوت زیادی دارد و باید با سیاست جلوی این تیم بازی كرد و با این وجود می توانیم با یك بازی حساب شده و هجومی، به پیروزی برسیم.

وی اظهار كرد: البته پرسپولیس در هر شرایطی پرسپولیس است و این تیم بازیكنان خوب زیادی دارد كه گواه این امر، حضور هشت ملی پوش در این تیم است و هر زمانی كه كادر فنی پرسپولیس بتواند ترتیب تیمی خود را به دست بیاورد، خطرناك ترین تیم ایران می شود و حتی می تواند امسال قهرمان شود.

وی بیان داشت: با این وجود ما با حمایت تماشاگران و طرفداران خود فقط برای كسب سه امتیاز به میدان می رویم و انتظار داریم كه تماشاگران داماش فقط تیم مورد علاقه خود را تشویق كنند تا ثابت كنند كه بهترین تماشاگران ایران هستند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان ادامه داد: ما چند بازیكن مصدوم داریم و اگر یك بازیكن ثابت ما آسیب ببیند، برای جایگزینی آن با مشكل مواجهیم و از طرف دیگر علیرضا جهانبخش روز گذشته از تیم ملی جوانان به تیم ما ملحق شده است.

وی تصریح كرد: به طور حتم تیم ما در بازی های آینده هماهنگ تر خواهد شد و از هفته هفتم به بعد داماش واقعی را خواهیم دید و امیدوارم كه تا آن زمان نیز بتوانیم دیدارهای خود را با پیروزی به اتمام برسانیم.

هرندی در ادامه به زلزله آذربایجان شرقی اشاره كرد و گفت: باشگاه داماش گیلان در دیدار برابر پرسپولیس چند چادر بنا خواهد كرد تا كمك های مردمی را جمع آوری كند و انتظار داریم تا همه تماشاگران در این امر خیر شركت كنند تا بتوانیم به مصیبت دیدگان این حادثه دلخراش كمكی كرده باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در هفته پنجم از رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های كشور، عصر روز یكشنبه 29 مرداد ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند.ك/3

7285/695/506
۰ نفر