۲۸ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۵۳
کد خبر: 80282724
T T
۰ نفر
جايگاه فعلي در شان تيم ذوب آهن نيست / مساوي در بازي فردا باخت است

كرج - مربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: جايگاه فعلي ما در جدول رده بندي رقابتهاي ليگ برتر در شان تيم ذوب آهن به عنوان نايب قهرمان آسيا نيست.

' اصغر مازیار ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در فصل نقل و انتقالات براساس توان مالی باشگاه عمل شد و بهترین خرید ها را نیز با توجه به كسر بودجه 50 درصدی انجام دادیم.

وی اظهار داشت: در چهار دیدار گذشته به لحاظ كار فنی عملكرد خوبی داشته ایم اما در امر نتیجه گیری ناموفق بودیم و اعتقاد دارم جایگاه كنونی تیم در خور نام و شان باشگاه نیست و تلاش می كنیم از بازی فردا با گهر دورود در نتیجه گیری نیز موفق باشیم.

مازیار ادامه داد: اعتقاد دارم مشكلات شدید مالی و چند اشتباه، نتایج چهار هفته اخیر ما را رقم زده و تیم ما به لحاظ فوتبالی خوب كار كرده است.

وی گفت: در بازی با صبای قم مالك كامل بازی بودیم اما موفق به پیروزی نشدیم و در بازی با سپاهان نیز تا قبل از گل اول سپاهان، چهار موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم.

مازیار تاكید كرد: با توجه به بضاعتی كه داشتیم بازیكنان خوبی گرفتیم و این صحبت هایی كه می گویند تیم ذوب آهن خوب بازیكن نگرفته را قبول ندارم.

وی در خصوص اعتراض سرپرست و یكی از بازیكنان ذوب آهن بر عملكرد دروازه بان تیم بعد از بازی با استقلال نیز گفت: عشوری بعد از بازی و در فشار این صحبت ها را انجام داده است.

وی در خصوص بازی فردا با گهر دورود اظهار داشت: با نتایج قبلی خود كار نداریم چرا كه ممكن است به لحاظ روحی و روانی به مشكل بخوریم ، برای كسب سه امتیاز به كرج آمده ایم و می خواهیم روند صعودی خود را آغاز كنیم.

مازیار یادآور شد: برای بازی فردا حدادی فر را به دلیل مشكلات سربازی در اختیار نخواهیم داشت، اما مهدی رجب زاده به این بازی می رسد ، صلصالی نیز در بازی با سپاهان مصدوم شده و به این بازی نخواهد رسید.

به گفته وی ، یك مهاجم هم از كشور مقدونیه به این تیم اضافه شده است.

دیدار دو تیم گهر دورود و ذوب آهن فردا در ورزشگاه انقلاب اسلامی كرج برگزار خواهد شد.

ك/3

7422/1027