۲۷ مرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۱۱
کد خبر: 80281609
T T
۰ نفر
راهپيمايي روز قدس توطئه هاي استكبار جهاني عليه  فلسطين را خنثي كرد

بروجرد - امام جمعه بروجرد گفت: راهپيمايي روز قدس توطئه هاي استكبار جهاني و رژيم صهيونيستي براي ازبين بردن فلسطين را خنثي كرد.

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام والمسلمین 'حسن ترابی' در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: نامگذاری روز جهانی قدس باعث همبستگی امت اسلامی با ملت مظلوم فلسطین و نشات گرفته از دوراندیشی امام خمینی(ره) است.

وی افزود:روز قدس روز فریاد حق طلبانه امت اسلامی برای احقاق حقوق از دست رفته ملت فلسطین است.

امام جمعه بروجرد گفت : در روز جهانی قدس حق در برابر باطل قد علم كرد و جهان اسلام باشور و شعور انقلابی خود سیلی محكمی به رژیم صهیونیستی زد.

وی افزود: روز جهانی قدس امسال درحالی برگزار می شود كه تحولات منطقه و اعتراضات شهروندان اسرائیلی از درون ، این رژیم را با تهدید رویرو كرده است.

حجت الاسلام ترابی ، طرح تقسیم مسجد الاقصی و تضعیف دولت سوریه به عنوان جبهه اول مبارزه با اسرائیل را ازجمله توطئه های استكبار جهانی ذكر كرد .

امام جمعه بروجرد گفت:باحضور گسترده مردم كشورهای اسلامی بسیاری از توطئه های دشمنان نقش برآب شده است و امروز مردم با شركت در راهپیمایی نشان دادند كه به رغم سكوت برخی از كشورهای عربی - اسلامی درحمایت از ملت فلسطین ادامه می دهند.

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به زلزله آذربایجان شرقی گفت: شهرستان بروجرد آماده یاری رساندن به همنوعان خود دراین استان است .

وی اظهار داشت هلال احمر شهرستان نیز با ایجاد پایگاههایی اماده دریافت كمكهای مردم هستند.

7190/542 /1600/
۰ نفر