۲۷ مرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۱۱
کد خبر: 80281384
T T
۰ نفر
امام جمعه همدان:رژيم صهيونيستي آتش فتنه را در سوريه روشن كرده است

همدان-نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان گفت:آمريكا و اسراييل جنايتكار، آتش فساد و فتنه را در سوريه روشن كرده اند.

به گزارش ایرنا آیت الله 'غیاث الدین طه محمدی' در جمع نمازگزاران این هفته همدان در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: ابرقدرت ها در كشورهای دیگر نظیر عراق، فلسطین، مصر، تونس، لیبی، تركیه، بحرین، یمن، عربستان و پاكستان نیز فساد كردند و اكنون نیز در حال شعله ور ساختن آتش فساد در منطقه هستند.

وی اظهار داشت: معنی 'مرگ بر آمریكا' و 'مرگ بر اسراییل' این است كه فساد باید از سراسر كره زمین برچیده شود و به جای هر فساد یك نهال صلح كاشته شود تا كل جهان را صلاح و پاكی در بر بگیرد.

امام جمعه همدان با اعلام اینكه امروز به بركت رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران، بیداری اسلامی جهان را فراگرفته تا جایی كه حتی غیر مسلمانان نیز فریاد مرگ بر آمریكا و اسراییل سر می دهند گفت:ملت ها از فساد آمریكا و رژیم صهیونیستی خسته شده اند.

محمدی با تاكید براینكه روز جهانی قدس از بهترین یادگارهای معمار كبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است اظهار داشت: اگر بیداری شما نبود امروز بیداری اسلامی جهان را در بر نمی گرفت.

وی افزود: نیت خیر امام خمینی (ره)و رهبرمعظم انقلاب، استقامت و مردانگی و همت والای شما مردم ، دشمن را ناامید كرده است.

نماینده ولی فقیه در همدان اظهار داشت: راهپیمایی های پر صلابت و دشمن شكن مردم از بهترین نمونه های تقوای الهی است.

آیت الله محمدی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران را بسیار مهم ارزیابی كرد و افزود: تاكنون 40 كشور قول حضور در این اجلاس را داده اند و تا زمان برگزاری این نشست بر تعداد كشورهای شركت كننده افزوده می شود.

وی گفت: حضور نمایندگان بیش از 60 كشور دنیا در ایران، تو دهنی بزرگی به آمریكا و سران خودفروخته عرب و پاسخی به تمامی تبلیغات های منفی دشمن مبنی بر نبود آب و نان برای مردم است.

وی افزود: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران بیانگر اقتدار ایران اسلامی است.

7521/576/ 640
۰ نفر