۲۲ مرداد ۱۳۹۱، ۱۹:۲۴
کد خبر: 80273112
T T
۰ نفر
رسانه ها وماهواره بدنبال ناكارآمد جلوه دادن نظام جمهوري اسلامي هستند

سمنان - قائم مقام صدا و سيماي مركز سمنان گفت: دشمنان انقلاب اسلامي با بهره گيري از رسانه ها و ماهواره بدنبال ناكارآمد جلوه دادن نظام جمهوري اسلامي و بزرگ نمايي مشكلات داخلي هستند.

'علی مسلمان' روز یكشنبه در نشست كمیته اطلاع رسانی و تبلیغات هفته دولت در صدا و سیمای مركز سمنان تصریح كرد: اعلام هوشمندانه با برنامه ریزی و هنرمندانه خدمات دولتهای نهم و دهم در هفته دولت زمینه دلگرمی مردم را فراهم می آورد.

وی با تاكید بر برنامه سازی رسانه ای در خصوص شهدای دولت در دهه اول شهریور گفت: متبرك شدن خدمات دولت با یاد و خاطره این شهدا تاثیر بسزایی در جامعه دارد.

وی از مسوولان اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی خواست در شهریور امسال خدمات هشت ساله دولت نهم و دهم، بصورت آماری استخراج شود تا بهره برداری رسانه ای مناسبی از آن صورت گیرد.

رئیس روابط عمومی استانداری سمنان نیز از تشكیل كمیته های عمرانی، تجلیل از خادمان دولت و تبلیغات و اطلاع رسانی برای برگزاری برنامه های هفته دولت در این استان خبر داد و افزود: ستادهای شهرستانی این كمیته ها نیز به ریاست فرمانداران فعالت خود را آغاز كردند.

'ایرج كارخایی' جمع آوری شاخص های پیشرفت دستگاههای اجرایی در دو مقطع زمانی قبل و بعد دولتهای نهم و دهم برای انعكاس در رسانه ها انجام شده است و تاكنون 45 اداره كل شاخص های آماری خود را در این زمینه به استانداری اعلام كردند.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت استان سمنان از برنامه ریزی دولت برای تكمیل 33 طرح عمرانی دولت در استان با نام مهر ماندگار خبر داد و خاطر نشان كرد: در هفته دولت اطلاعات بیشتری از این طرحها برای مردم تشریح می شود.

معاونان خبر ، صدا و سیمای مركز سمنان و نیز مدیران و كارشناسان اطلاع رسانی نیروی انتظامی، ارشاد اسلامی، جمعیت هلال احمر، بنیاد شهید، ورزش و جوانان، ستاد نماز جمعه نیز گزارشی از برنامه های این نهادها در خصوص تهیه گزارشها و برنامه های دیداری و شنیداری، استفاده از فرصت روز قدس و نمازهای جمعه و جماعت برای اعلام عملكرد دولت، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی ویژه هفته دولت و همكاری بیشتر با مطبوعات و رسانه های مكتوب و پایگاههای خبری اینترنتی در ایام هفته دولت ارائه كردند.ك/2

599/608