۲۲ مرداد ۱۳۹۱، ۱۸:۱۰
کد خبر: 80273048
T T
۰ نفر

وفاق و همدلي، لازمه توسعه شهر شيراز است

۲۲ مرداد ۱۳۹۱، ۱۸:۱۰
کد خبر: 80273048
وفاق و همدلي، لازمه توسعه شهر شيراز است

عضو شوراي اسلامي شهر شيراز ضمن اشاره به نقش همكاري همه جانبه دستگاه ها در سرعت بخشيدن به روند توسعه شهر گفت: وفاق و همدلي لازمه توسعه و پيشرفت شهر شيراز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ مهندس احمدرضا نقیب زاده، روز یكشنبه دردویست و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای شهر شیراز افزود: یكی از پرو‍ژه هایی كه به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود،‌ پرو‍ژه خیابان 9 دی است كه جایگزین میدان احمدی و خیابان مجاورحرم مطهرشاهچراغ (ع) خواهد شد.

وی ادامه داد: این پرو‍ژه ها با چنان سرعتی پیش رفت و اجرا شد كه هنوز تعداد زیادی از شهروندان از اجرای آنها اطلاع كاملی ندارد.

او اضافه كرد: آنچه كه دلیل تسریع در این اقدام بزرگ درشهرشیراز بود، وفاق، همدلی و همكاری میان تمامی دستگاه ها و مدیران استان حول محور ارادت به اهل بیت (ع) و خصوصا شاهچراغ (ع) است و این وفاق و همدلی ، سرمایه این استان محسوب می شود.

وی اظهار داشت: باید مواظب باشیم كه با اعمال و رفتار خود عامل اختلاف و تفرقه نشویم و با اظهارنظرهای خود ذهنیت نبود اخلاص درعمل و گفتار را برای مردم ایجاد نكنیم و یا با تبدیل عرصه های اطلاع رسانی با نیش و كنایه ذهنیت وجود دشمنی بین مسوولان را رقم نزنیم.

این عضو شورای شهر شیراز، اضافه كرد: یكی دیگر از اقدامات ضروری برای شهرشیرازخصوصا پس از افتتاح خیابان 9 دی ، اجرای طرح ترافیك محدوده مركزی شهر است كه با اجرای این طرح ، علاوه بر ایجاد نظم در رفت و آمد وسایل نقلیه در تمامی معابراین محدوده،‌ رفت و آمدهای این خیابان را هم متناسب با ظرفیت آن منظم خواهد كرد و درغیراین صورت به یك گره ترافیكی تبدیل خواهد شد.

نقیب زاده گفت: با توجه به اقدامات انجام شده برای اجرایی شدن این طرح، شروع آن بیش از آنكه نیاز به تكمیل زیرساخت ها داشته باشد، نیاز به همدلی و هماهنگی دارد .

وی ادامه داد: تمامی مدیران و مسوولان شیراز می بایست بدون توجه به مسایل حاشیه ای ، برای حل مشكل ترافیك سومین حرم اهل بیت (ع) تلاش كنند.

نقیب زاده افزود: اگر چنین وحدت و هماهنگی حول محور اهل بیت (ع) به وجود بیاید، مشاهده خواهیم كرد كه اجرای این طرح نیز به عنوان یكی دیگر از ثمرات وفاق، همدلی و اتحاد دراستان فارس به نتیجه خواهد رسید و امیدواریم كه اتحاد و همدلی درهمه اموربرای پیشرفت و توسعه شهر شیراز و استان فارس تداوم داشته باشد.ك/2

678 /679