۱۹ مرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۰۹
کد خبر: 80268838
T T
۰ نفر
يك نماينده از سيستان و بلوچستان درمسابقات پارا المپيك لندن حضور مي يابد

زاهدان - رييس هيات ورزش ناشنوايان سيستان و بلوچستان گفت: يك نماينده از اين استان به همراه تيم ملي جمهوري اسلامي ايران در رقابت هاي پارا المپيك لندن شركت مي كند.

'ابوالفضل میر' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 'جواد شیردل' ورزشكار كم بینای سیستان و بلوچستان به همراه تیم ملی گلبال كشورمان اوایل شهریورماه به رقابت های پارا المپیك لندن اعزام خواهد شد.

وی اظهار داشت: شیردل به عنوان عضو تیم ملی گلبال كشور هم اكنون تمرینات آماده سازی خود را به صورت انفرادی در زاهدان دنبال می كند.

رییس هیات ورزش ناشنوایان سیستان و بلوچستان گفت: این ورزشكار استان یك هفته دیگر با شروع مرحله پایانی اردوی تیم ملی در تهران برای حضور در پارا المپیك لندن به دیگر ملی پوشان ملحق خواهد شد.

وی با بیان اینكه هیچ ورزشكاری تاكنون از سیستان و بلوچستان به مسابقات المپیك یا پارا المپیك اعزام نشده است افزود: جواد شیردل نخستین نماینده این استان در رقابت های پارا المپیك محسوب می شود.

میر اظهار داشت: بازی های پارا المپیك (المپیك معلولان) اوایل شهریور در شهر لندن كشور انگلیس شروع می شود و تیم ملی گلبال ایران یكی از امیدهای كسب مدال در این رقابتهاست. ك/3

7307 / 653