۱۸ مرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۰۵
کد خبر: 80267682
T T
۰ نفر

سطل دوغ، جان كودك بجستاني را گرفت

۱۸ مرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۰۵
کد خبر: 80267682
سطل دوغ، جان كودك بجستاني را گرفت

گناباد- رييس اورژانس 115 گناباد گفت:بي احتياطي والدين و سقوط كودك درسطل دوغ 10 كيلويي موجب خفگي يك كودك در بجستان شد.

دكتر'جواد باذلی' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:ساعت 17 و 59 دقیقه عصر دیروز با مراجعه حضوری به پایگاه اورژانس روستای 'جزین' شهرستان بجستان یك مورد خفگی كودك اعلام شد.

وی گفت:ماموران اورژانس این پایگاه، بلافاصله، خود را به محل حادثه رساندند و متوجه شدند كه دختر بچه یك ساله ای در منزل بر اثر بی احتیاطی والدین به داخل سطل دوغ 10 كیلویی افتاده و دچار خفگی شده است.

او افزود:با این وجود، تكنسین عملیاتی اورژانس پایگاه جزین به مدت 30 دقیقه عملیات احیا قلبی و ریوی را بر روی این كودك اجرا كرد كه متاسفانه ثمر بخش نبود.

همچنین تكنسین عملیاتی این حادثه نیز در تشریح ماجرا گفت:این كودك، حدود یك ساعت گم شده بود و پدر و مادر و همسایه ها به دنبال او می گشتند تا این كه وی را واژگون در سطل دوغ یافتند.

'محمد رضا گذری' افزود:هنگامی كه ما به بالین كودك رسیدیم مشخص بود كه وی از ناحیه سر و قفسه سینه در سطل دوغ فرورفته است چون پاهای او تمیز بود.

وی گفت:سطل یاد شده در كنج دیوار قرار گرفته بود و از دو طرف به آن تكیه داشت و گویا كودك با توجه به سبكی، كوچكی سن و ناتوانی در كنترل خود وقتی از ناحیه سر به درون سطل سقوط كرده دیگر نتوانسته خود را نجات دهد.

1922