۱۸ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۸
کد خبر: 80267116
T T
۰ نفر
بازي سازي رايانه اي براي كودكان زير 7 سال تبيين مي شود

تهران - بنياد ملي بازي هاي رايانه اي و انجمن بازي ها و ورزش كودكان با هدف فراهم Hآوردن امكان پاسخگويي به نيازهاي جدي و اساسي كودكان يعني بازي و ورزش تفاهم نامه همكاري امضاء كردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این تفاهم نامه در جهت تبیین ضرورت بازی برای گروه سنی كودكان، بخصوص كودكان زیر 7 سال كه طبق آمار رسمی حدود 10 درصد از جمعیت كشور را تشكیل می دهند و نیز در راستای هم افزایی دو مجموعه در جهت فراهم نمودن امكانات برای پاسخگویی به نیازهای جدی و اساسی كودكان یعنی بازی و ورزش منعقد شده است.

همكاری در خصوص مسایل فرهنگی، تربیتی، آموزشی و اجتماعی بازی ها برای مخاطبین زیر 7 سال، گسترش پژوهش های صنعت محور و تبدیل ایده به محصول در حوزه ی بازی های رایانه ای برای مخاطبین یاد شده، ارایه خدمات مشاوره ای در زمینه ی آسیب شناسی بازی های موجود در ارتباط با كودكان زیر 7 سال، تدوین اسناد، دستورالعمل ها، كتب فنی و تخصصی و همایش ها در زمینه بازی های رایانه ای برای مخاطبین یاد شده، فرهنگ سازی و هماهنگی در توزیع محصولات و تعامل طرفین از محورهای همكاری طرفین این تفاهم نامه است.

همچنین طراحی شخصیت و قهرمان ملی برای كودكان گروه سنی زیر 7 سال با توجه به مولفه های اسلامی-ایرانی از محورهای تفاهمنامه یادشده است.

فراهنگ**1983**
۰ نفر