۱۸ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۱
کد خبر: 80267101
T T
۰ نفر
حضور تيم قزوين در ليگ برتر بسكتبال بانوان با جذب حامي مالي قطعي شد

قزوين - معاون امور بانوان مديركل ورزش و جوانان استان و سرمربي تيم بسكتبال زنان قزوين گفت: با يافتن حامي مالي، امسال به طور قطعي در رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال بانوان باشگاه هاي كشور شركت خواهيم كرد.

'افسانه حسن نایبی' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از چند هفته رایزنی بالاخره موفق به جذب حامی مالی شدیم و از این پس با نام 'ماكارونی جهان' در رقابت های لیگ حاضر می شویم.

وی با اشاره به كسب عنوان قهرمانی تیم بسكتبال بانوان قزوین در لیگ برتر خاطر نشان كرد: بدون شك امسال نیز به دستیابی دوباره به این عنوان فكر می كنیم و قطعا مدافع عنوان قهرمانی خواهیم بود.

معاون امور بانوان مدیركل ورزش و جوانان استان كه نایب رییسی هیات بسكتبال قزوین را نیز برعهده دارد، یادآور شد: از هفته بعد كار جذب بازیكن برای تیم بسكتبال بانوان را آغاز می كنیم.

نایبی با بیان اینكه امسال نسبت به فصل گذشته تیم های بیشتری برای قهرمانی لیگ برتر در این مسابقات حضور دارند، افزود: همین مساله كار تیم ما را مشكل می كند بنابراین باید در جذب بازیكنان جدید دقت زیادی به خرج دهیم.

نایب رییس هیات بسكتبال استان قزوین یادآور شد: مانند گذشته بازیكنان بومی نیز در تركیب تیم قزوین حضور خواهند داشت و با استعداد و انگیزه بالایی كه از آنها سراغ دارم، بدون شك آنها از جایگاه خوبی در تیم برخوردار خواهند بود.

سرمربی تیم بسكتبال بانوان قزوین حاضر در لیگ برتر در پایان خاطر نشان كرد: بسكتبال بانوان قزوین در سال های اخیر به خوبی شایستگی خود را به اثبات رسانده است.

7392/616
۰ نفر