۱۲ مرداد ۱۳۹۱، ۹:۳۷
کد خبر: 80257708
T T
۰ نفر
امام جمعه شهركرد: اقتصاد مقاومتي نياز اصلي سال توليد ملي است

شهركرد - نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري و امام جمعه شهركرد با اشاره به تحريم هاي آمريكا و هم پيمانانش براي مقابله با حركت رو به پيشرفت جمهوري اسلامي ايران، گفت: اقتصاد مقاومتي نياز اصلي سال توليد ملي و راهكار مقابله با تحريم هاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام' محمدعلی نكونام گلپایگانی' چهارشنبه شب در كلاس معارف مدیران چهارمحال و بختیاری از جهاد در راه خدا و داشتن روحیه جهادی به عنوان لوازم اصلی ایمان یاد كرد و گفت: بر اساس روایات دینی، بهشت خداوند نصیب كسانی می شود كه روحیه تلاشگری و جهادی دارند و در راه عقاید و اعتقادات، رخوت و سستی به خود راه نمی دهند.

وی تصریح كرد: خداوند متعال، مومنان را در بوته آزمایش، امتحان و سختی ها قرار می دهد تا بدینوسیله مومنان واقعی خود را در این راه نشان دهند و راه كمال را پیدا كنند.

امام جمعه شهركرد در ادامه با تبیین شرایط كشور، تصریح كرد: امروز دشمنان تلاش می كنند با محاصره اقتصادی، تحریم خرید نفت ایران و قطع مبادلات داخلی و خارجی ایران، مسیر دستیبابی جمهوری اسلامی به بازارهای بین المللی را دشوار كنند و با به هم ریختن اقتصاد وفشار به مردم ایران به دنبال فرو ریختن دیوار مقاومت مردم در برابر استكبارجهانی هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه كرد: ضروری است در شرایط فعلی كشور، با ایستادگی در برابر تحریم ها و مشكلات، ایمان مستقر خود را ثابت كنیم و نشان دهیم هیچ چیز نمی تواند ملت ما را از اسلام، قرآن و ولی فقیه جدا كند.

حجت الاسلام نكونام تاكید كرد: برای ازبین بردن این تحریم ها نیازمند مردمی كردن اقتصاد هستیم و باید توانمندی مردم را باور كنیم و با حضور مردم در اداره اقتصاد كشور تحریم ها را بی اثر كنیم.

امام جمعه شهركرد در ادامه گفت: باید با توكل برخدا و استفاده از توانمندی و استعداد جوانان كشور به رشد و شكوفایی اقتصادی برسیم و بار دیگر از این آزمایش سربلند بیرون آییم.

وی، پیوند عمیق و ناگسستنی مردم با ولی فقیه و تبعیت از فرامین ایشان را رمز دوام و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی عنوان كرد.

547/