۱۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۰۳
کد خبر: 80256974
T T
۰ نفر
پدر بزرگ ها و مادر بزرگ هاي قصه گو در شهرري گرد هم مي آيند

شهرري- همزمان با جشنواره تابستاني 91 پدر بزرگ ها و مادربزرگ هاي قصه گو به همراه نوه هايشان گرد هم مي آيند تا در رقابتي شيرين و به ياد زنده ياد حميد عاملي پدر قصه گوي ايراني قشنگ ترين قصه هاي خود را براي كودكان در كتابخانه كودك و نوجوان سيزده آبان روايت كنند.

به گزارش ایرنا ،پدربزرگ ها و مادر بزرگ های قصه گو به همراه نوه هایشان با حضور نویسندگان حوزه كودك و نوجوان و كارشناسان خبره این حوزه و اجرای همزمان موسیقی، به نقل قصص ادبیات و منابع بكر داستان های اقوام مختلف ایرانی می پردازند.

در بخش دیگر این كارگاه های قصه پردازی ویژه آموزش والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها خواهد بود تا هنر اصیل قصه گویی كه در پرورش استعدادها و تخیلات این نسل آینده ساز موثراست، پرداخته شود.

كتابخانه كودك و نوجوان سیزده آبان با بیش از نیم دهه فعالیت، بیش از هشت هزار نسخه كتاب، هزاران عضو ثابت و چند هزار مراجعه كننده جزو پر مخاطب ترین كتابخانه های كودك و نوجوان شهر ری هست این كتابخانه دارای بخش های مخزن، سالن مطالعه، مرجع برای كودكان و نوجوانان با منابع به روز است.

علاقه مندان جهت ثبت نام و استفاده از كتاب های حوزه كودك و نوجوان می توانند به كتابخانه سیزده آبان، خیابان رجایی جنوبی، شهرك سیزده مراجعه و یا با شماره های 555225588 و55525577 تماس بگیرند.

7303/699
۰ نفر