۱۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۴۸
کد خبر: 80256593
T T
۰ نفر
زمينه جذب جوانان به مساجد بايد فراهم شود

خرم آباد- مدير كل تبليغات اسلامي استان لرستان گفت : با ايجاد جذابيت در برنامه هاي فرهنگي مذهبي در مساجد بايد زمينه جذب جوانان به سنگر دين را فراهم كرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام علی خادمی در دیدار علما ، فضلا و ائمه جماعت شهرستان خرم آباد با نماینده ولی فقیه در لرستان افزود:از آنجا كه پیام محراب و منبر تاثیر گذار ترین پیام در عصر حاضر است لذا باید برای جذب جوانان به مساجد برنامه ریزی كرد.

وی افزود:روحانیان و ائمه جماعت مساجد با برگزاری برنامه‌های قرآنی، مذهبی، فرهنگی و غنی سازی برنامه‌های اوقات فراغت زمینه حضور مردم بویژه نسل نوجوان و جوان جامعه در مساجد را فراهم آورند.

مدیر كل تبلیغات اسلامی لرستان رونق مساجد را مستلزم حضور پر شور جوانان و نوجوانان دانست و گفت:روحانیون با حضور پر رنگ خود باید به گونه ای عمل كنند تا مساجد شاهد حضور پر شور جوانان و نوجوانان باشد.

حجت‌الاسلام خادمی بیان داشت:امروز نقش روحانیان و ائمه جماعات مسجد در تداوم انقلاب اسلامی و استحكام آن بسیار مهم است و روحانیان نباید اجازه دهند مساجد از وجود مردم خالی شود.

وی پیرامون اهمیت و نقش مساجد، حوزه‌های علمیه و روحانیان در صحنه های مختلف انقلاب نیز گفت:در انقلاب اسلامی ایران نقش امام خمینی(ره) در هدایت مردم و پیروزی انقلاب و همچنین استحكام و تداوم انقلاب یك نقش بسیار مهم بوده كه این نقش مهم امروز بر عهده مقام معظم رهبری است.

648/630