۹ مرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۲۵
کد خبر: 80253650
T T
۰ نفر
رييس دانشگاه آزاد واحد شهرري با مسوولين بسيج دانشجويي ديدار كرد

شهر ري - رييس دانشگاه آزاد واحد شهرري در ديدار با مسوولين بسيج دانشجويي، گفت: من خود يك بسيجي هستم و خدمت رساني به بسيج را وظيفه خود مي دانم.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری، كیانوش فتحی در این جلسه با اشاره به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب اظهار داشت: بسیج یعنی پاك ترین انسان ها، یعنی حركت، تلاش مخلصانه، بسیج یعنی ارزش و بسیجی ظلم را نمی پذیرد.

وی در ادامه گفت: امیدوارم در سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ملی كه فقط با تفكر بسیجی تحقق پیدا می كند، بتوانیم به نحو شایسته وظیفه مان را انجام دهیم.

وی با بیان اینكه رسالت ما بسیجیان خیلی سنگین است،افزود: امیدواریم با توكل بر خداوند متعال و زیر سایه ولایت و رهبری بتوانیم بسیجی نمونه باشیم.

مسوول بسیج دانشجویی نیز در ادامه به بیان اهداف و رویكردهای فرهنگی بسیج پرداخت و همچنین گزارشی از برنامه های به اجرا درآمده از جمله برگزاری نشست های سیاسی، برگزاری كرسی های نظریه های آزاد اندیشی، برگزاری كلاسهای فوق برنامه و ارائه سی دی های نرم افزاری جامع این دوره ها اشاره كرد.

رییس دانشگاه آزاد واحد شهرری همچنین مبنی براهداف بسیج و بسیجی افزود: بسیج نباید محافظه كار باشد، بلكه باید هوشیار باشد و در اسلامی نمودن دانشگاه به مسوولین دانشگاه كمك نماید.

در ادامه این جلسه مقرر شد، طبق توافق به عمل آمده با بسیج دانشجویی در جهت تسهیل اجرای برنامه های فرهنگی بصورت مجزا نماینده بسیج دانشجویی در حوزه معاونت فرهنگی به فعالیت بپردازد.

همچنین برنامه ای برای فعالیت بیشتر بسیج در ایام ثبت نام دانشجویان، مخصوصا ثبت نام دانشجویان جدید

تنظیم شود تا این همكاری مثمر ثمرتر واقع شود.

7303/699
۰ نفر