۹ مرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۰۹
کد خبر: 80253531
T T
۰ نفر
عاشق ولايت بودن بايد در عملكرد مديران آشكار شود

كرمانشاه - استاندار كرمانشاه در جلسه استقبال از سالگرد سفر تاريخي مقام معظم رهبري به كرمانشاه گفت: واقعيت آن است كه عشق راستين به ولايت در عملكرد و رفتار مديران دستگاهها تجلي مي يابد و هيچ ضرورتي براي بر زبان آوردن و تبليغ راه انداختن احساس نمي شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید ' دادوش هاشمی' روز دوشنبه افزود: جامعه امروز ایران به مرحله ای از رشد و نبوغ فكری و فرهنگی رسیده است كه سره را از ناسره تشخیص می دهد و كسانی كه خود را سرباز ولایت می دانند، نیازی به تبلیغ و گفتن ندارند، مردم كرمانشاه با ملاحظه عملكرد و رفتار هر شخصی راست بودن ادعاهایش را تشخیص می دهند.

وی تاكید كرد: سفر رهبر معظم انقلاب به كرمانشاه نقطه عطفی در تاریخ عمران و آبادانی كرمانشاه ایجاد كرد و استقبال بی نظیر كرمانشاهیان از رهبر فرزانه انقلاب نیز استقبالی در خور و شایسته مهمان عزیز دیارشان بود.

هاشمی تاكید كرد: تاریخ عظمت رویداد بی نظیر سفر و استقبال بیستم مهر ماه سال 1390 را ماندگار می كند اما ما هم به عنوان شاهد و حاضر آن روز بزرگ وظیفه ای داریم، یاد و خاطره آن اتفاق شكوهمند و آن مهمان برازنده را برای همیشه تاریخ زنده نگه داریم و با تمام وجود پیگیر مصوبات و بركات آن سفر باشیم كه ارزشمندترین گرامیداشت و یاد كرد از آن سفر ماندگار و خاطره انگیز، تلاش برای انجام و تحقق منویات رهبر فرهیخته انقلاب است.

567