۶ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۳۲
کد خبر: 80248608
T T
۰ نفر

اعضاي جديد خانه مطبوعات استان فارس مشخص شد

۶ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۳۲
کد خبر: 80248608
اعضاي جديد خانه مطبوعات استان فارس مشخص شد

شيراز - با حضور اعضاي خانه مطبوعات فارس ،انتخابات پنجمين دوره خانه مطبوعات بر اساس اساسنامه جديد برگزار و تركيب هيات مديره اين خانه براي دوره جديد مشخص شد.

به گزارش ایرنا، این آیین پنجشنبه شب با حضور مدیركل فرهنگ وارشاد اسلامی و جمعی از اهالی فرهنگ و رسانه در تالار حافظ شیراز با رسیدن به حدنصاب شركت كنندگان به دو سوم از اعضای خانه مطبوعات فارس، انجام شد.

در ابتدای مراسم اساسنامه جدید خانه های مطبوعات كه در كل كشور قرار است به اجرا در آید طی پنجمین مجمع عمومی و فوق العاده به شور و بررسی گذاشته شد و پس از تصویب اكثریت اصحاب و اهالی رسانه های استان فارس، هیأت مدیره و بازرس های این خانه تعیین شدند.

در این نشست اعضای خانه مطبوعات فارس از 28 نفر كاندیداهای معرفی شده در پنج بخش، هفت نفر هیأت مدیره و دو نفر بازرس را به عنوان نمایندگان خود برگزیدند.

در بخش مدیران مسوول نشریات محلی به ترتیب

محمد عسلی با 66 رای و فرزانه طالبی با 58 رای به عنوان هیأت مدیره اصلی و علی اصغر راغب به عنوان هیأت مدیره علی البدل شناخته شدند.

همچنین در بخش نمایندگی ها و سرپرستی های نشریات سراسری و غیرمحلی سیدمحمدرضا ابطحی با 74 رای و خسرو حقگو با 29 رای بترتیب به عنوان عضو اصلی و علی البدل این بخش انتخاب شدند.

از میان كاندیداهای بخش مسوولین نمایندگی خبرگزاری ها هژیر فتحی با 69 رای، عضو اصلی و محمدجواد شلتوك كار با 27 رای عضو علی البدل به تركیب جدید هیأت مدیره پیوستند.

در بین هفت نفر كاندیدای بخش روزنامه نگاران مطبوعات محلی متشكل از سردبیران، دبیران و خبرنگاران استان فارس نیز به ترتیب منوچهر اسدی پویا با 82 رای، محمدتقی زرین چنگ با 81 رای، سیدكمال پاك فطرت با 46 رای، عضو اصلی و محمدصالح مقدسی با 21رای، عضو علی البدل این بخش برگزیده شدند.

همچنین از لیست هفت نفره كاندیداهای بخش بازرس ها حسن دهقان با كسب 92رای، غلامرضا عسكری با 41 رای به تركیب اصلی خانه مطبوعات فارس افزوده و مریم كشاورز با 31 رای، بازرس علی البدل در پایان مردادماه به نمایندگی از سوی كل رسانه های فارس در خانه مطبوعات استان ایفای وظیفه خواهند كرد.

لازم به ذكر است كه از منتخبین دوره پنجم خانه مطبوعات فارس خواسته شد تا اصل مدرك تحصیلی و اصل شناسنامه خود را به همراه تصویر این مدارك به منظور انجام مراحل قانونی ثبت در اسرع وقت تحویل دهند.ك/2

م- ك/667

سرخط اخبار استان‌ها