۳ مرداد ۱۳۹۱، ۲۰:۱۰
کد خبر: 80245540
T T
۰ نفر
مبارزه با ناقلين بيماري ها در بندرگاه امام آغاز شد

اهواز- با نزديك شدن به فصل گرما و افزايش دما و رشد و تكثير ناقلين بيماري ها در سطح بندرگاه امام خميني (ره) از جمله اماكن اداري ،عمومي و مسكوني ، عمليات مبارزه با جوندگان و حشرات موذي ، سمپاشي و طعمه گذاري توسط مركز HSE اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان آغاز شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره كل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ، 'جهانگیر نجاتی ' سرپرست واحد اداری ومالی این اداره كل با بیان این خبر اظهار داشت : عملیات سمپاشی در سطح اداره كل ، ‌به‌منظور ارتقای سطح بهداشت محیط و پیشگیری از آلودگی‌های احتمالی زیست‌محیطی انجام و در اجرای آن، همه اماكن عمومی و مسكونی و خدماتی، بخش‌های عمومی و محوطه ها در حال سمپاشی است.

نظارت مستمر و دایمی بر بهداشت فروشگاه‌های مواد غذایی، سر و سامان دادن به بهداشت محیط اماكن عمومی در بندر ، از دیگر اقداماتی است كه مر كز HSE برای ارتقای سطح بهداشت انجام می‌دهد.

نجاتی در ادامه افزود: مركز HSE با تاثیر از برنامه ریزی از پیش تعیین شده با رعایت شاخص بندی و اولویت بندی محل های آلوده نسبت به كنترل ناقلین بیماری ها با رعایت فرآیند كنترل پایش و اندازه گیری عملیات سمپاشی، طعمه گذاری، گازدهی اقدامات قابل توجهی انجام داده اند.

بندر امام خمینی (ره) دومین بندر عملیاتی جمهوری اسلامی ایران ، پس از بندرشهید رجایی در استان هرمزگان است.ك/1 642/646