۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۹:۱۳
کد خبر: 80242189
T T
۰ نفر
باند بزرگ واردكنندگان 'شيشه' و 'هرويين گل'در اصفهان منهدم شد

اصفهان- فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت:در عمليات ويژه اي دو باند بزرگ كه به شكل گسترده 'شيشه' و 'هرويين گل' را وارد و در اين استان توزيع مي كردند، منهدم شد.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از مركز اطلاع رسانی پلیس سردار 'عبدالرضا آقاجانی' افزود: پس از دو ماه كار شبانه روزی و اقدامات ویژه پلیس فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعضای یك باند بزرگ شیشه شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه كرد: سرشبكه اصلی این باند از افراد غیربومی بوده كه مسوولیت هدایت و انتقال بار شیشه از استانهای دیگر به اصفهان را به عهده داشت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در این عملیات، مخفیگاه اعضای باند منهدم و در بازرسی از آنها هشت كیلوگرم شیشه كشف و دو دستگاه خودروی مدل بالا به همراه 800 میلیون ریال وجه نقد توقیف شد.

سردار آقاجانی اضافه كرد:10 نفر از اعضای باند شناسایی و دستگیر شدند كه یكی از اعضای این باند از اراذل و اوباش و افراد شرور معروف و سابقه دار است.

وی ابراز امیدواری كرد كه متهمان با مجازات مناسب از سوی دستگاه قضایی به سزای اعمال خود در به تباهی كشاندن جامعه برسند.

رییس پلیس استان اصفهان همچنین از دستگیری اعضای باند وارد كننده 'هرویین گل 'خبر داد و گفت: ماموران در ادامه تحقیقات خود روز گذشته در محور ورودی به اصفهان به یك دستگاه پژو 405 مشكوك و در بازرسی از آن 40 كیلوگرم هرویین گل را كشف كردند.

وی با بیان اینكه در این عملیات یك زن و شوهر دستگیر شدند، افزود: از ابتدای سالجاری تاكنون 47 نفر از اعضای باند قاچاق و توزیع هرویین گل دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به كشف 73 كیلوگرم از این ماده مخدر از ابتدای سالجاری تاكنون گفت: اعضای این باند هرویین جدیدی به نام هرویین گل را وارد می كردند كه از لحاظ آسیب وارده به جسم و روان مصرف كنندگان، بسیار قویتر از هرویین معمولی است.

سردار آقاجانی گفت: تزریق مواد مخدر به بدنه جامعه ایران اسلامی به شكل هدفمند و گسترده یكی از مصادیق بارز جنگ نرم دشمن است كه در این میان نیروهای پلیس با از جان گذشتگی در برابر سوداگران مرگ و باندهای تبهكار، اجازه ناامن كردن جامعه را به هیچ احدی نخواهند داد.

1042