112 تيم محسوس و نامحسوس پليس،تردد در محورهاي ارتباطي را زير نظر دارند

مشهد- رييس پليس راه استان خراسان رضوي گفت: 112تيم محسوس و نامحسوس در قالب طرح تابستاني پليس راه در محورهاي مواصلاتي استان مشغول ارايه خدمات لازم به زائران و مسافرين هستند.

سرهنگ 'محمد صفایی' روز یكشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این گشت ها با وجود اینكه تردد ها در محورهای اصلی استان به دلیل ماه مبارك رمضان كاهش یافته، همچنان ادامه دارد.

وی گفت :از ابتدای ماه مبارك رمضان جاری تاكنون تعداد تصادفها در محورهای مواصلاتی استان نسبت به قبل از ماه مبارك رمضان كاهش یافته است.

وی اظهار داشت: در هفته آخر تعطیلات تابستانی قبل از ماه مبارك رمضان به دلیل حجم تردد وسائل نقلیه، تصادفها در این محورها در كشور و به طبع آن این استان افزایش یافته بود.

وی رعایت نكردن حق تقدم و واژگونی را علت اصلی تصادفها در جاده های مواصلاتی استان ذكر كرد.

سرهنگ صفایی اضافه كرد: با توجه به افزایش حجم سفرها و تردد وسائل نقلیه در این محورها طی شهریورماه جاری ، پلیس راه خراسان رضوی با قوت هر چه بیشتر طرح تابستانی خود را در این مدت اجرا می كند.

وی گفت : پلیس راه روستایی به عنوان یكی از بخشهای زیرمجموعه پلیس راه خراسان رضوی در آینده نزدیك در محورهای روستایی استان فعالیت خود را آغاز می كند.

وی بیان كرد: راه اندازی پلیس راه روستایی از ضرورت های نظارت بر تردد و كاهش و یا جلوگیری از تخلفات وسائل نقلیه در این محورها است .ك/3

7490/659