۳۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۶:۵۲
کد خبر: 80240491
T T
۰ نفر
هيات كاراته گناباد براي چهارمين سال متوالي هيات برتر كاراته خراسان رضوي شد

گناباد- رييس هيات كاراته گناباد گفت: هيات كاراته اين شهرستان براي چهارمين سال متوالي هيات برتر دربين هياتهاي كاراته استان خراسان رضوي شد.

'محمد علی نصیری' روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این در حالی است كه در شهرستان گناباد تنها یك تاتامی وجود دارد كه همه ورزشكاران رزمی كار از كاراته، جودو، تكواندو و كیك بوكسینگ بر روی آن تمرین می كنند.

وی رشته كاراته را تنها رشته مدال آور شهرستان گناباد معرفی كرد و گفت: از مسوولان اداره ها و دستگاههای مختلف می خواهیم در تامین امكانات و فضای ورزشی، هیات كاراته شهرستان را یاری كنند.

وی افزود: تیم كاراته شهرستان گناباد در شش سال گذشته در شش مسابقه كشوری شركت كرده و موفق به كسب 27 مقام كشوری شده است كه از آن جمله می توان به دو مدال كشوری خانم اندیشمند اشاره كرد.

وی با انتقاد از عملكرد اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد گفت: كمكهای این اداره خیلی ضعیف است.

او افزود: سال گذشته بیش از 30 فعالیت و برنامه ورزشی داشتیم كه امسال به خاطر كمبود اعتبار تنها به یك برنامه اعزام به مسابقات كشوری بسنده كردیم.

وی گفت: با توجه به توان تیم كاراته شهرستان گناباد در شهریور ماه امسال سه نفر از اعضای تیم كاراته با هزینه شخصی خود كه نفری یك میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود به مسابقات قهرمانی جهانی در تركیه اعزام می شوند./3

1922 /664