۳۰ تیر ۱۳۹۱، ۱۴:۴۳
کد خبر: 80238708
T T
۰ نفر
در دولت نهم  و دهم  توجه ويژه اي به قم شده است

توليت آستانه مقدسه حضرت معصومه در ديدار استاندار جديد قم گفت : طي سال‌هاي اخير به خصوص در دولت نهم و دهم عنايت ويژه‌اي به شهر قم شده است.

آیت‌الله سید محمد سعیدی با اشاره به اینكه خدمت در شهر قم یك توفیق است، اظهار كرد: آرزوی ما این است كه مسئولان استان با هدف خدمت ، همه توان خود را بكار بگیرند و هنگام پایان مسئولیت كارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارند.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری قم، وی خطاب به كرم رضا پیریایی استاندار قم ، گفت: شما علاوه بر اینكه نماینده دولت در این منطقه هستید، نماینده نظام نیز به شمار می‌روید و ما خود را موظف می‌دانیم كه در راستای ایجاد فضای وفاق و همدلی در استان همكاری داشته باشیم.

امام جمعه قم ، با تاكید بر اینكه مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین و بزرگان حوزه علمیه قم، بازوان نظام و انقلاب هستند و همواره نظرات خیرخواهانه ای مطرح می كنند، افزود: امروز فرصت خدمت پیش روی شما قرار داده شده و امیدواریم كه همه پروژه‌ها و طرح‌های ناتمام با در نظر گرفتن اولویت‌ها به سرانجام برسد.

آیت‌الله سعیدی با تاكید بر اینكه باید شكر گذار نعمت اسلام و انقلاب اسلامی باشیم، یادآور شد: هدف همه كسانی كه در این استان عهده‌دار مسئولیتی هستند خدمت به مردم و نظام است و امیدواریم كه همه مسئولان همراه و همدل با هم در راه رشد و اعتلای استان قم به عنوان ام القرای جهان تشیع تلاش كنند.

وی پاسداری از خون شهدا و جامه عمل پوشاندن به وظایف را از نكات ضروری برای مسئولان استان دانست و اظهار داشت: منویات مقام معظم رهبری سرلوحه كار همه مسئولان است و باید قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی برای عملی شدن این منویات در بخش‌های مختلف تلاش وافری داشته باشند.

بر اساس این گزارش ' كرم رضا پیریایی' استاندار قم نیز در این دیدار به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای حركت پرشتاب قم به سوی پیشرفت و آبادانی پرداخت .

وی با اشاره به جایگاه مراجع تقلید، علما و بزرگان حوزه خاطرنشان كرد: توجه به فرمایشات این بزرگان در پیشبرد امور در سطح استانی، ملی و بین‌المللی اهمیت بسیاری دارد.

556