۳۰ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۲
کد خبر: 80238542
T T
۰ نفر
360 دانش آموز برگزيده بسيجي يزد در طرح ولايت شركت مي كنند

يزد - مسئول سازمان بسيج دانش آموزي و فرهنگيان سپاه الغدير استان يزد گفت: 360دانش آموز دختر و پسر برگزيده بسيجي از مدارس استان در طرح ولايت شركت مي كنند.

سرهنگ ' علی صدری ' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی آموزشی طرح ولایت دانش آموزان مدارس متوسطه استان از 11 لغایت 23 شهریور ماه در اردوگاه شهید صدوقی (ره) سانیج برگزار می شود.

وی اضافه كرد: در طول برگزاری این اردو دانش آموزان فعال بسیجی با آخرین مسائل فرهنگی ، سیاسی ، بصیرت افزایی و دشمن شناسی آموزش می بینند .

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان هدف از برگزاری طرح ولایت را در راستای وظایف محوله به بسیج ، حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ، تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری ، مقابله با توطئه فرهنگی دشمن و ارتقای علمی ، فرهنگی و مذهبی دانش آموزان ذكر كرد .

این مسئول اظهار داشت: محور فعالیت های بسیج در بخش های مختلف تشكل حلقه های صالحین است كه طرح ولایت دانش آموزان هم در راستای آن برگزار می شود .

صدری، طرح هادیان بصیر به منظور دانش افزایی معلمان بسیجی استان در زمینه های مسائل روز ، مباحث سیاسی و عقیدتی ، اجرای طرح مشكلات با موضوع عفاف وحجاب برای معلمان خواهربسیجی ، تجلیل از دست اندركاران و مربیان اردوهای راهیان نور و اجرای طرح ارزیابی از واحدهای مقاومت دانش آموزی ونواحی بسیج دانش آموزی وفرهنگیان در سطح شهرستانها و مناطق را از دیگر برنامه های امسال این سازمان عنوان كرد .

وی همچنین به برگزاری همایش توجیهی برنامه های بسیج برای مدیران مدارس استان و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و معرفت افزایی برای آنها اشاره كرد .ك3

7536/1968